شناسهٔ خبر: 38369405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

احمد منشی زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

خدا کند مطهری دیگر مصدوم نشود/ مجیدی گناهی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید، آبی‌پوشان با کمبود نفر مواجه هستند و فرهاد مجیدی مهره‌ای ندارد که بتواند جای بازیکن مصدوم را پر کند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| پیشکسوت تیم فوتبابل استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: عملکرد استقلال تا اینجای کار خوب بوده است اما در امر نتیجه‌گیری مقداری ضعیف بوده است. البته استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی از خودش ارائه کرده است.

 

او ادامه داد: استقلال تا اینجای کار مصدومان زیادی داشته است. بازیکنان تاثیرگذار در زمین حضور ندارند و این مساله موجب می‌شود که تیم کیفیت ایده‌آل خودش را نداشته باشد. من امیدوارم این بازیکنان مصدوم هر چه زودتر حالشان بهتر شود تا در بقیه بازی‌ها بتوانند حضور پیدا کنند. درشرایطی که بازیکن مصدوم در تیم زیاد باشد، نتیجه گرفتن واقعا سخت است.

منشی‌زاده افزود: در این وضعیت استقلال،‌ فرهاد مجیدی هیچ گناهی ندارد وقتی بازیکنش مصدوم می‌شود بازیکنی وجود ندارد که بخواهد جای او را پر کند از آن بازیکنان مصدوم ضعیف‌تر است اگر بازیکنان مصدوم به میادین برنگردند، شرایط برای استقلال خیلی سخت‌تر می‌شود.

 

او درباره عملکرد خوب ارسلان مطهری در استقلال گفت: او خودش را در استقلال به خوبی نشان داده است. خدا نکند برای مطهری اتفاقی بیفتد که بدون حضور او استقلال دیگر هیچ مهره تاثیرگذاری ندارد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ادامه مسیر آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تا پایان مرحله گروهی چهار بازی دارد که فکر می‌کنم اگر استقلال بتواند سه برد به دست بیاورد می‌توانند از مرحله گروهی بالا بیاید. استقلال وضعیت سختی دارد و باید دید بازیکنان مصدوم به بازی می‌رسند یا خیر.

 

منشی‌زاده درباره عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: باید شرایط را برای کار کردن فرهاد مجیدی فراهم کنند. اگر او در تیم نباشد، چه کسی باید سرمربی استقلال باشد؟ در حال حاضر استقلال پولی برای جذب مربی خارجی نیز ندارد و در حال حاضر بهترین گزینه ممکن فرهاد مجیدی است.

 

او درباره اظهاراتی که مبنی بر ادامه دادن تاکتیک آندره‌ا استراماچونی توسط فرهاد مجیدی مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد:‌ این حرف‌ها کاملا بی‌اساس است. ظرفیت مربی داخلی در فوتبال ایران در همین حد است و چیز اضافه و خاصی ندارد که بخواهد ارائه کند. فرهاد مجیدی نسبت به مربی‌های داخلی بهتر است و باید بگذاریم که او در استقلال کار کند.

 

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط استقلال در لیگ برتر هم سخت است در هر صورت آبی‌پوشان باید تلاش خود را بکنند. در چند بازی نتیجه ممکن است  معادلات جدول عوض شود. پرسپولیس و سپاهان  به لحاظ مهره‌ای از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و این مساله کار را برای استقلال سخت می‌کند.

منشی‌زاده درباره حواشی ایجاد شده بین سید حسین حسین و مهدی رحمتی در فضای مجازی هم گفت: حسینی نباید توجهی به این مسائل داشته باشد. او باید کار خودش را انجام دهد اگر کسی که در حاشیه باشد، جایی در فوتبال ندارد و روز به روز ضعیف‌تر می‌شود. شما وریا را ببینید که با توجه به حواشی که وجود دارد، اصلا توجهی به آن ندارد و من از این عملکرد او بسیار راضی هستم. در کل نباید به این حاشیه‌ها توجه داشت و امیدوارم که استقلال در روزهای آینده بتواند عملکرد خوبی از خودش داشته باشد و به موفقیت برسد.

 

منبع: ایسنا

نظر شما