شناسهٔ خبر: 38367482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از مردم برای شرکت در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از مردم استان برای حضور چشمگیر و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از مردم استان برای حضور چشمگیر و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

در این پیام آمده است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات تجلی جمهوریت و مردم‌سالاری دینی و از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایفای نقش مردم در اداره امور کشور است.

 در وضعیت حساس کنونی که دشمنان، معاندان و افراد ضد انقلاب امپراطور رسانه‌ای وابسته به صهیونیسم بیش از هر زمان دیگری در تکاپوی شبهه افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است.

بی گمان شرکت هر چه پرشورتر و با حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده امنیت و اقتدار ایران اسلامی  بوده و بار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

اینجانبان از مردم شریف، شهیدپرور، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان اردبیل دعوت می‌نماییم با حضور حماسی خود در پای صندوق های اخذ رای ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر و به یاد سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با خلق حماسه‌ای دیگر موجبات یاس و ناامیدی دشمنان و افتخار و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کرده  و پاسخ کوبنده‌ای به ادعاهای واهی بدخواهان به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهان خوار بدهند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما