شناسهٔ خبر: 38367333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

طحان نظیف:

تحریم آمریکا مدال افتخار شورای نگهبان است

عضو حقوقدان شورای نگهبان به تحریم ۵ عضو این شورا توسط آمریکایی‌ها واکنش نشان داد و تأکید کرد که تحریم آمریکا مدال افتخار شورای نگهبان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در گفتگوی تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا، گفت: این اقدام آمریکایی‌ها مدال افتخاری برای اعضای شورای نگهبان است و من این اتفاق را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: خوشحالم از اینکه دشمنان ایران ناراحت هستند و عملکرد شورای نگهبان در عمل به مر قانون در بررسی صلاحیت‌ها و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، قاتلان سردار سلیمانی را به این نقطه رساند که دست به چنین اقداماتی بزنند.

طحان نظیف تاکید کرد: آمریکایی‌ها حتی نتوانستند یک روز مانده به انتخابات به عنوان جشن ملی ایرانیان، بغض و کینه خود را پنهان کنند و دست به تحریم‌های بی اثر زدند.

ی تصریح کرد: ما همه در خاطر داریم که حضرت امام می‌فرمودند اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت شد بدانید کار خود را درست انجام داده‌اید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در خاتمه تاکید کرد: البته شورای نگهبان مدال اصلی خود را چند روز پیش با افتخار از رهبر فرزانه انقلاب دریافت کرد، آنجاکه معظم له با بیانات حکیمانه خود از شورای نگهبان دفاع کردند و خستگی تلاش شبانه روزی اعضا و همکاران ما در شورای نگهبان را درآوردند.

نظر شما