شناسهٔ خبر: 38367239 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

حزب الله: شهید سلیمانی ناجی منطقه بود

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان شهید سردار سپهپد حاج قاسم سلیمانی را ناجی این منطقه خواند و گفت که خون شهید سلیمانی، آزادسازی قدس را نزدیک می کند.

صاحب‌خبر -

العالم-لبنان

سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان شهید سردار سپهپد حاج قاسم سلیمانی را ناجی این منطقه دانست و اعلام کرد، «تا زمانی که ایمان فرماندهی بزرگ مانند حاج قاسم به آزادسازی قدس وجود داشته باشد، ما به قدس خواهیم رسید».

وی که با شبکه خبری «یو نیوز» گفت وگو می کرد، افزود: «با خون حاج قاسم، قدس آزاد خواهد شد و حضور آمریکا در منطقه بدون شک به پایان خواهد رسید».

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: شهیدان عماد مغنیه و سردار سلیمانی راهبرد جهانی هژمونی و سیطره آمریکا بر منطقه را از بین بردند. حاج قاسم راهبردها را چشم اندازهایی تبدیل کرده که منجر به عقب نشینی اسرائیل شده است.

سید هاشم صفی الدین مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را نتیجه تلاش‌های مستمر حاج قاسم (سلیمانی) و حاج عماد (مغنیه) دانست و گفت: آمدن حاج قاسم سلیمانی، توان مبارزاتی حزب الله را افزایش داد.

وی شهید سردار سپهپد حاج قاسم سلیمانی را به کوهی که می توان به آن تکیه داشت، تشبیه کرد و گفت: خون حاج قاسم آزادسازی قدس را نزدیک خواهد کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان همچنین گفت که معامله قرن چهره پلید و واقعی سیاست های ایالات متحده امریکا در منطقه است.

تسنیم

نظر شما