شناسهٔ خبر: 38367130 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه‌اندازی رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون در انتظار مجوز وزارت علوم است

رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: این دانشگاه رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون را در مقطع دکترا از سال 94 در وزارت علوم مورد تصویب کرده است اما متاسفانه تاکنون نتوانسته مجوز لازم را برای راه‌اندازی آن دریافت کند.

صاحب‌خبر -

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت‌وگو باخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه راه‌اندازی رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون در انتظار صدور مجوز از وزارت علوم است، گفت: دانشگاه صدا و سیما در سال ۹۴ رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون را در مقطع دکترا در وزارت علوم مورد تصویب قرار داد. اما طی ۴ سال گذشته متاسفانه نتوانستیم به دلیل نبود استادیار و دانشیار مورد قبول این وزارتخانه مجوز لازم را دریافت کنیم.

* شرایط و ضوابط راه اندازی رشته جدید در دانشگاه صداوسیما وجود دارد

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه صدا و سیما برای راه‌اندازی رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون همه شرایط و ضوابط لازم را دارا است. اکنون این دانشگاه دارای استادیار و ۱۰ دانشیار است که می‌تواند به راحتی این رشته تحصیلی را تاسیس کرده و فعالیت کند.

* وزارت علوم مجوز نهایی راه‌اندازی رشته جدید را صادر کند

اسفندیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه تمامی ضوابط و قوانین را برای راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در مقطع دکترا برای رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون دارد از وزارت علوم درخواست داریم مجوز نهایی راه‌اندازی این رشته را صادر کرده تا ما بتوانیم در مهر ماه سال آینده دانشجو پذیرش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما