شناسهٔ خبر: 38366668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هیل فاش کرد:

نقش برجسته اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ترور سپهبد سلیمانی

نشریه هیل طی گزارشی، نقش پررنگ رژیم صهیونیستی در ترور سپهبد سلیمانی را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هیل، رژیم صهیونیستی در ترور سپهبد سلیمانی نقش ویژه‌ای ایفاء کرده است.

نشریه هیل که ارتباط نزدیکی با کنگره آمریکا هم دارد ضمن انتشار جزئیاتی از ترور سردار سلیمانی، نقش سرویس‌های اطلاعاتی در ترور سپهبد سلیمانی را فاش کرده است. به گفته این نشریه کسب اطلاعات میدانی در راستای ترور سپهبد سلیمانی ماموریتی بوده که برعهده سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بوده است.

طبق این گزارش، افراد گماشته شده به دست سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ضمن حضور در فرودگاه بغداد، حضور سپهبد سلیمانی در فرودگاه را تایید کرده‌ و گفته‌اند که وی وارد خودروهای مربوط به الحشد الشعبی شده است.

هیل این را هم نوشته که آمریکا پیش از این اقدام، شبکه‌ای از افسران اطلاعاتی صهیونیستی در نقاط مختلف و مورد نیاز تشکیل داده بود.

پس از ورود سپهبد سلیمانی به فرودگاه بغداد، نظامیان تروریست آمریکایی ضمن ارسال سه پهباد به محل ترور ایشان، قصد داشتند تا عملیات ترور را بدون هیچ نقصی انجام دهند.

شهید سلیمانی در حالی که به دعوت مقامات عراقی وارد این کشور شده بود، مورد حمله تروریستی نظامیان آمریکایی قرار گرفت و به شهادت رسید. توده‌های مختلف عراقی تاکید کردند که درپی شهادت فرماندهان مقاومت در عراق، نظامیان تروریست آمریکایی باید فورا عراق را ترک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما