شناسهٔ خبر: 3836561 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

شارژر ۱۵ واتی برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در چین ثبت شده است

در حالی که سه هفته پیش در ترنجی خواندیم شارژر سریع جدید سامسونگ در راه است اما امروز در خبری ناامیدکننده گفته می شود که شارژر ۱۵ واتی برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در چین ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

در حالی که سه هفته پیش در ترنجی خواندیم شارژر سریع جدید سامسونگ در راه است اما امروز در خبری ناامیدکننده گفته می شود که شارژر ۱۵ واتی برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در چین ثبت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شارژر گلکسی اس ۱۰

شارژر گلکسی اس ۱۰

همانطور که در تصویر بالا می بینید، برای دو مدل SM-G9730 و SM-G9750 شارژرهای ۱۵ واتی سریع سامسونگ لیست شده است. سامسونگ شارژر ۱۵ واتی خود را از گلکسی نوت ۴ به این سو استفاده کرده است و در بازاری که شارژرهای ۳۰، ۴۰ و ۵۰ واتی وان پلاس، هوآوی و اوپو در بازار وجود دارد، اصلا جذاب نیست، آن هم برای خانواده گلکسی اس ۱۰ که در ۱۰ سالگی خانواده گلکسی اس ارایه خواهند شد.

ما در ترنجی خواندیم که هر چند هنوز خبری درباره مشخصات شارژر سریع سامسونگ منتشر نشده اما گفته می شود که شارژر ۱۵ واتی سامسونگ به تاریخ خواهد پیوست. این مشخصا به ما می گوید که نسل جدید این شارژر در راه است اما این که دقیقا چه مشخصاتی دارد مشخص نیست.

در حال حاضر سریع ترین شارژر موجود در بازار متعلق به شارژر ۵۰ واتی اوپو است. پس از آن شارژر ۴۰ واتی هوآوی و شارژر ۳۰ واتی وان پلاس قرار می گیرند. اینکه سامسونگ فراتر از این ها خواهد رفت یا جایی هم میان قرار می گیرد هنوز مشخص نیست اما برای یک ارتقا پس ۵ سال باید شاهد یک ارتقا حسابی باشیم.

همچنین سه هفته پیش خواندیم که باتری گرافینی در گلکسی اس ۱۰ دلیل شارژ شدن سریع تر این دستگاه خواهد بود و پیش از آن خوانده بودیم که باتری گرافینی تا ۵ برابر سریع تر از باتری های حال حاضر شارژ می شوند و اگر این مقایس سرعت وارد نسخه های تجاری شوند یک انقلاب در سرعت شارژ موبایل ها و دیگر دستگاه هایی که نیاز به باتری دارند رخ خواهد داد، همان انقلابی که همه منتظر آن هستیم تا بالاخره باتری موبایل های ما کمی قابل اعتماد تر باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سامسونگ در خانواده گلکسی اس ۱۰ برای شارژر چه تصمیمی بگیرد؟

لینک کوتاه:

نظر شما