شناسهٔ خبر: 38361378 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدارس کدام استان‌ها شنبه ۳ اسفند تعطیل است؟

خبرگزاری میزان- مدارس برخی استان‌های کشور شنبه ۳ اسفند به دلیل برگزاری انتخابات و زمان بر شدن شمارش آرا تعطیل هستند.

صاحب‌خبر -
مدارس کدام استان‌ها شنبه ۳ اسفند تعطیل است؟به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،مدارس برخی استان‌های کشور شنبه ۳ اسفند به دلیل برگزاری انتخابات و زمان بر شدن شمارش آرا تعطیل هستند.
 

تعطیلی مدارس استان مرکزی

رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تمامی مدارس شهری و روستایی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی این استان روز شنبه سوم اسفندماه جاری تعطیل است.

عبدالمجید یوسفی نکو افزود: فرآیند انتخابات در سطح شمار زیادی از مدارس استان جریان دارد و با توجه به استقرار شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت گسترده فرهنگیان استان به‌عنوان عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات فعالیت مدارس استان فردا دایر نخواهد بود.

وی اظهار داشت: تعطیل مدارس استان روز شنبه در نوبت صبح و عصر در تمامی ۱۲ شهرستان و همه مقاطع تحصیلی است.

تعطیلی مدارس شوشتر

فرماندار شوشتر گفت: تمام مدارس شهرستان شوشتر در ۲ نوبت صبح و عصر در روز شنبه سوم اسفند تعطیل است.

حسین پنبه دانه بیان کرد: این تصمیم با توجه به اینکه برخی مدارس این شهرستان شعبه اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده اند و نیز مشارکت فرهنگیان در اجرای فرآیند انتخابات، گرفته شده است.

تعطیلی مدارس اندیمشک

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک گفت: کلیه مدارس این شهرستان فردا شنبه سوم اسفندماه تعطیل می‌باشند.

روح اله صادقی گفت: با توجه به بکارگیری امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آموزش و پرورش و مدارس برای برگزاری انتخابات، روز شنبه کلیه مقاطع تحصیلی در این شهرستان تعطیل خواهند بود.
وی گفت: تعدادی از مدارس شهرستان اندیمشک به عنوان شعب اخذ رای بکار گرفته شده اند.

تعطیلی مدارس اهواز

فرمانداری اهواز اعلام کرد:مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی در روز شنبه سوم اسفند تعطیل است.

روابط عمومی فرمانداری اهواز اعلام کرد: با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه مقاطع تحصیلی شهرستان اهواز در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.

بر اساس این گزارش، فعالیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، بانک‌ها، سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان اهواز طبق روال عادی خواهد بود.

پیش از این مدارس شوشتر، اندیمشک، بهبهان، دزفول، شوش، آبادان، ماهشهر و شادگان از سوی فرمانداری‌های این شهرستان‌ها تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس ایلام

رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تمامی مدارس مناطق مختلف این استان فردا شنبه سوم اسفندماه به علت انجام روند شمارش آرا تعطیل است.

محمد نوذری افزود: این تعطیلی شامل تمامی مدارس مناطق شهری و روستایی استان و مربوط به همه مقاطع مختلف تحصیلی است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در روند برگزاری انتخابات امروز مشارکت داشته و ابلاغ در این زمینه دریافت کرده‌اند فردا شنبه سوم اسفندماه می‌توانند در محل کار حضور نداشته باشند.

تعطیلی مدارس همدان

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش همدان گفت: همه دوره‌های تحصیلی در نواحی ۱و۲ همدان فردا شنبه در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

محمدسهرابی گفت: با توجه به حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و احتمال طولانی شدن فرایند انتخابات تا نیمه شب، تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی ۱و۲ همدان در نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل هستند.

وی اظهار داشت: در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش هم مدارسی که محل صندوق اخذ رای هستند، فردا در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

سهرابی خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی که در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند، فردا مجاز هستند در محل کار خود حضور نیابند.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی

مدارس استان خراسان جنوبی در همه مقاطع تحصیلی با توجه به استفاده از فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز شنبه (سوم اسفند) تعطیل است.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه عوامل زیادی از کارکنان آموزش و پرورش و فضای آموزشی در اختیار برگزاری انتخابات است از این رو فردا تمامی مقاطع تحصیلی استان تعطیل اعلام شد.

ناصر خوش خبر در محل ستاد انتخابات استان اظهار داشت: کارمندان دستگاه‌های اجرایی که امروز (دوم اسفند) در شعب انتخابات و حوزه‌های مرتبط مشغول کار بودند، هم فردا مرخصی هستند.

تعطیلی مدارس البرز

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: به دلیل فرایند اجرایی انتخابات تمام مدارس این استان فردا شنبه سوم اسفند ماه تعطیل شد.

علی درویش پور اظهارداشت: این تصمیم بنا به اعلام و ابلاغ ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات استان به آموزش و پرورش البرز اعلام شد.

براساس این تصمیم فردا شنبه همه مدارس در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: به دلیل حضورفرهنگیان در روند اجرای انتخابات و همچنین قرار گرفتن بسیاری از مدارس استان به عنوان حوزه اخذ رای کلیه مقاطع تحصیلی این استان تعطیل است.

درویش پور، استقبال شهروندان البرزی از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی ذکر کرد.

تعطیلی مدارس اصفهان

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مدارس شهر اصفهان فردا شنبه سوم اسفند تعطیل است.

حیدر قاسمی گفت: به دلیل تعداد نمایندگان بالا و اینکه تعداد نامزد‌ها بیشتر از بقیه حوزه‌های انتخابیه است و شمارش آرا و تفکیک به طول می‌انجامد و فضا‌ها به دلیل شعب اخذ رای درگیر است در اصفهان و نواحی ۶ گانه آن روز شنبه تعطیل اعلام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعطیلی مدارس در بقیه شهرستان‌ها به دلیل اینکه یک نماینده در حوزه انتخابیه دارند، منتفی است.

تعطیلی مدارس اردبیل

آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد که به خاطر استقرار شعب اخذ رای در اکثریت مدارس تعطیل روز شنبه تمامی مدارس استان تعطیل می‌باشد.

روابط عمومی آموزش و پروش استان اردبیل در اطلاعیه خود آورده است که این تعطیلی بنا به تصمیم ستاد برگزاری انتخابات استان اتخاذ شده است.

تعطیلی مدارس کردستان

طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش کردستان فردا شنبه سوم بهمن مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی

با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان بیرجند در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.

تعطیلی مدارس کهگیلویه وبویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در حوزه‌های اصلی انتخابات فردا شنبه سوم اسفندماه در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی مدارس سمنان

دستورانی گفت: برخی مدارس استان سمنان که شعبه اخذ رای بوده و شمارش آرا در آن‌ها از ساعت ۲۴ جمعه دوم اسفند به بعد بیشتر طول بکشد فردا شنبه سوم اسفند تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مدارس کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس شهرستان کرمانشاه با توجه به درگیر بودن در فرآیند رای‌گیری و احتمال افزایش زمان شمارش آرا فردا (شنبه) تعطیل خواهند بود.


تعطیلی مدارس اراک

همه مدارس شهرستان اراک مقاطع تحصیلی در نوبت‌های در روز شنبه، سوم اسفند ماه تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مدارس استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس خمین و ساوه

فرماندار شهرستان ساوه گفت: همه مدارس شهرستان ساوه در همه مقاطع تحصیلی در روز شنبه، سوم اسفند ماه به دلیل شمارش آراء تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس خوزستان

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: مدارس شهرستان روز شنبه سوم اسفند در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی آبادان

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان فردا شنبه سوم اسفند مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را تعطیل اعلام کرد.
وی دلیل این تعطیلی را حضور عوامل انتخابات در مدارس به عنوان شعبه اخذ رای و حضور فرهنگیان در پای شعب اخذ رای تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به حضور حداکثری و چشمگیر مردم قدرشناس استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت اکثر فرهنگیان گرامی در شعب اخذ رأی به عنوان عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت و هم چنین طولانی شدن زمان شمارش آرا در مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رأی انتخاب شده اند، به اطلاع می‌رساند فردا شنبه سوم اسفند ماه ۹۸ تمامی مدارس استان در سطح شهر و روستا تعطیل اعلام می‌شود.

با اعلام پایان روند رای گیری در کلیه شعب اخذ رای سراسر کشور، پلمب صندوق‌های رای توسط مسئولان ذیربط فک و شمارش آرا رسما آغاز گردید.

مخاطبان محترم خبرگزاری می‌توانند، آخرین نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را از طریق لینک زیر در خبرگزاری میزان، دنبال کنند.

نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (۱۳۹۸-۱۳۹۹)

 
 
انتهای پیام/

نظر شما