شناسهٔ خبر: 38358824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکرار تراژدی

اقدام مشکوک مارادونا روی نیمکت

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین به مصرف موادمخدر روی نیمکت هنگام مسابقه فوتبال متهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اقدام مشکوک مارادونا روی نیمکت با همکاری و پوشش عجیب سایر کادر فنی باشگاه خیمناسیای آرژانتین برای جلوگیری از دید دوربین تلویزیونی که در فضای مجازی به شدت خبرساز شده است.


ماردونا که حواشی زیادی را تجربه کرده، به دلیل انتشار یک ویدیو از او روی نیمکت تیم خیمناسیا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. در این ویدیو دیده می شود یکی از مسئولان خدمات باشگاه به مارادونا نزدیک می‌شود و به او چیزی را می‌دهد و پس از آن سایر افراد مارادونا را احاطه می‌کنند تا دوربین‌ها نتوانند از وی تصویری را ضبط کنند.
پس از انتشار این ویدیو برخی ها می گویند که مارادونا مواد مخدر مصرف کرده اما مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند او قرص فشار خون مصرف کرده است.
این درحالیست که مارادونا در گذشته نیز به مصرف موادمخدر اعتراف کرده است.
دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین هدایت تیم خیمناسیا را برعهده دارد.
تیم فوتبال خیمناسیا لاپلاتا در لیگ آرژانتین شرایط خوبی ندارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند. با این حال اگر مارادونا نتواند در دیدار مقابل ایندیپنینته نتیجه بگیرد به احتمال فراوان از سمت خود اخراج خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_4539589" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2651263/4539589?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما