شناسهٔ خبر: 38358682 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در دانشگاه شریف

آغاز بکار هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور

هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITWeekend ۷ باهدف معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق در کسب و کار‌های نوین و به‌منظور هم افزایی و انتقال تجربیات در دانشگاه صنعتی شریف آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این جشنواره با هدف انتقال تجربه و ارائه دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کار‌های نوین و خلاقانه و بررسی چالش‌های پیش روی کسب و کار‌های نوپای (استارتاپ) موفق صبح امروز پنجشنبه یکم اسفند در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد و تا عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.
در این رویداد مدیران و افراد موفق و سرشناس حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند و در بخش پایانی این برنامه نیز دو نشست تخصصی کسب و کار‌های نوپای (استارتاپ) ‎ موفق و نوپا همراه با کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.
این رویداد با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت راهبردی سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

نظر شما