شناسهٔ خبر: 38358473 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دعوت استاندار قم از مردم برای شرکت در انتخابات

حوزه/ استاندار قم،‌ با صدور اطلاعیه‌ای مردم این استان را برای شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست در این اطلاعیه بیان کرده‌است: «انتخابات»؛ ارزشمندترین دستاورد انقلاب اسلامی، عنصر همبستگی و وفاق ملی و تجلی عینی مشارکت مردم درتعیین سرنوشت خود است.

این پیام حاکی است: اینک درمقطع حساس کنونی و به فاصله اندکی از حضور حماسی مردم درراهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، زمان حضور حماسی فرارسیده‌است و آحاد ملت بزرگ ایران، با تاسی به وصایای گهربار امام راحل و در عمل به رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مراجع عظام تقلید، شرکت در انتخابات را نه‌تنها به‌عنوان یک وظیفه دینی و ملی، بلکه به‌عنوان حق قانونی برای تعیین سرنوشت فرض نموده و با حضور پرشور و آگاهانه درپای صندوق‌های رای،ضمن ترسیم جلوه‌های زیبا و کم‌نظیری ازمردم‌سالاری و اسلامیت درمقابل دیدگان جهانیان، روح و نیروی تازه‌ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب اسلامی جاری خواهند ساخت.

در این پیام ذکرشده است: به فضل الهی و با تلاش جمیع عوامل دست‌اندرکار، زمینه برگزاری قانونمند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان قم مهیا شده‌است.

پیام حاکیست:‌ ان‌شاء‌الله در روز جمعه دوم اسفند و همگام با مردم ایران شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال امنیت و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود تا پشتوانه محکمی در تقویم انسجام و اقتدار ملی میهن عزیزمان گردد و با ثبت حماسه زرین و باشکوه دیگری در کارنامه خود، عرصه را برای پیشرفت و بالندگی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، هموارسازیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه دوم اسفندماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

313/32

نظر شما