شناسهٔ خبر: 38357796 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

هر رای ما می تواند یک تیری باشدبه چشم دشمن

حجت الاسلام عرب پور تاکید نمود:در انتخابات دوم اسفند باید باقصد قربت وبرای تو دهنی زدن به دشمن و شیاطین بین الملل در درجه اول حضور حداکثری داشته باشیم چرا که هر رای ما میتواند یک تیری باشدبه چشم دشمن.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام عرب پور نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع کارکنان موسسه امین وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به سیر تکامل معنوی انسان بیان داشت:

برای رسیدن به بهشت هشت کلیدرو باید داشت. کلید دنیا کلید هوس ستیزی وکلید استقامت در راه حق، که شهدای بزرگ مثل حاج قاسم سلیمانی در این موضوع برجستگی ویژ‌های داشتند از روزی که وارد این عرصه شد با استقامت در راه حق، خداونداورا کمک کرد و او را به پاکیزی پذیرفت.
حجت الاسلام عربپور پنجمین کلید رسیدن به بهشت پروردگار را انجام فرائض وترک محرمات دانست و در ادامه افزود: پرهیز از کبر و غرور، که ما انسان‌ها نسبت به تربیت نفس خویش از این دوسم مهلک باید به طور جدی پریز کنم؛ و آفتی خطرناکتر از تکبر ورزیدن نیست که شیطان هم به واسطه همین از بهشت رانده شد.
هر رای ما می تواند یک تیری باشدبه چشم دشمن
نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان گناه را سم مهلکی دانست در مسیر یندگی انسان و خاطرنشان کرد:که اگر گناه در روح انسان رصوخ کند روح لطیف انسان را از بین میبرد و انسان روح خدایی خود رااز دست میدهد؛ و برای پرهیزاز گناه باید سه چشمهی ورودی به دریای بیکران دل را به روی الاینده‌های مسموم کنده روح دل بست و ان سه عبارتند از: چشم، گوش و زبان.
هر رای ما می تواند یک تیری باشدبه چشم دشمن
عرب پور در ادامه با عنوان شاخصه تقواگرایی افزود:تقوا در حیات طیبه یعنی زندگی پاک بدست میاید شما اگه در سراسر زندگی سردار سلیمانی مطالعه و ورود داشته باشید او همیشه این کلید رو باخود داشت و همین شاخصه مهم اورا اسمانی کرد.
حجت الاسلام عرب پور در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شواری اسلامی تاکید نمود:دشمن روی جلوه‌های حضور  انقلابی مردم حساسیت دارد از جمله انتخابات دوم اسفند ماه است که ماباید باقصد قربت وبرای تو دهنی زدن به دشمن و شیاطین بین الملل در درجه اول حضور حداکثری داشته باشیم چرا که هر رای ما میتواند یک تیری باشدبه چشم دشمن. ودر درجه دوم باید دقت نمود که با انتخاب اصلح افرادی جهادی از جنس سردار به مجلس راه یابند و اینهم مستلزم ان است که با بصیرت و شناخت کاندید‌های انقلابی و کارآمد روانتخاب کنیم تا ان شاالله در مسیر درست گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا نمائیم
 
 
 
 
 
خبرنگار:محسن سالاری

نظر شما