شناسهٔ خبر: 38357384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان:

ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد

سنندج - وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه ۲۲ گولان از نظر استانداردهای بین المللی قابلیت میزبانی از رقابت های ورزشی را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به سنندج از ورزشگاه شش هزار نفری ۲۲ گولان این شهر بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران کردستان اظهار داشت: عملیات احداث این ورزشگاه ۱۷ سال پیش آغاز شده بود که تا دو سال پیش تنها حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه این پروژه یک پروژه ملی بود اعتبارات خاصی به آن تخصیص داده شده و در طی دو سال اخیر روند اتمام آن تسریع یافت و اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تاکنون بیش از ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این ورزشگاه هزینه شده و برای اتمام و تسویه حساب با پیمانکاران طرح حدود ۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

سلطانی فر یادآور شد: ارزش کنونی این ورزشگاه در حال حاضر بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان است و با توجه به اینکه یک سالن زیبا و مجهز است و دارای استانداردهای بین المللی است می‌تواند در آینده میزبان رقابت‌های مختلف بین المللی باشد.

نظر شما