شناسهٔ خبر: 38357273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صعود بلندقامتان کردستانی به جمع هشت تیم برتر والیبال

فرشید اردلان

تیم والیبال چاپ معلم کردستان نماینده استان در روز چهارم رقابت های لیگ دسته دوم کشور با پیروزی مقابل تیم سپیدار کرمانشاه به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته دوم صعود کرد.

صاحب‌خبر -

 دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور در گروه(B) از روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شده است.

در دیدارهای روز چهارم این رقابت ها دو تیم سپیدار کرمانشاه و چاپ معلم کردستان به مصاف هم رفتند که در این دیدار بلندقامتان کردستانی با نتیجه ۳ – ۰ حریف کرمانشاهی خود را شکست دادند تا با این پیروزی به جمع هشت تیم برتر حاضر در این مسابقات صعود کند.

دیدار ۲ تیم شهرداری ساوه و شهید کریمی خرم آباد نیز که در این روز و پیش از بازی چاپ معلم کردستان برگزار شد با نتیجه ۳ – ۱ به سود شهرداری ساوه به پایان رسید.

در روز پنجم این رقابت ها راس ساعت ۱۴ تیم های سروقامتان همدان و شهیدکریمی خرم آباد با یکدیگر دیدار خواهند کرد و چاپ معلم کردستان و شهرداری ساوه راس ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند.
در روز پایانی این رقابت‌ها تیم چاپ معلم سنندج در یک دیدار زیبا و فنی مقابل تیم شهرداری ساوه با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری رسید تا با اقتدار در جمع ۸ تیم پایانی قرار بگیرند.

گفتنی است: در پایان دور رفت و دور برگشت دو تیم برتر هر گروه مشخص شده و هشت تیم در مرحله فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر مرحله نهایی به لیگ دسته یک والیبال کشور صعود می کنند.

انتهای پیام

نظر شما