شناسهٔ خبر: 38356880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش برف و باران در استان زنجان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش برف و باران و همچنین وجود مه غلیظ در محورهای استان اشاره کرد و گفت: تردد در این محورها، روان است.

صاحب‌خبر -

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش برف و باران در محورهای استان از جمله آزادراه زنجان- قزوین و همچنین جاده ترانزیت زنجان- قزوین اشاره و اظهار کرد: این محورها، در حال حاضر شاهد بارش برف هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: دو محور منتهی به طارم هم در حال حاضر شاهد بارش برف است.

وی به بالا بودن دما در اقصی نقاط استان زنجان اشاره و تصریح کرد: دمای بالا به روان بودن تردد در محورهای استان زنجان کمک کرده است.

یوسفی مه غلیظ را دیگر پدیده جوی موجود در استان زنجان اعلام و تاکید کرد: رانندگان برای سفر در محورهای استان، تجهیزات ایمنی متناسب با زمستان از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بازگشایی اکثریت راه‌های روستایی با وجود بارش‌های سنگین چند روز گذشته اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر راه 10 روستا مسدود است که با توجه به تلاش راهداران تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

شایان ذکر است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان 30 راهدارخانه و 500 نیروی فعال در محورهای استان دارد که با استفاده از 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما