شناسهٔ خبر: 38355394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان رقابت های شطرنج کاسپین کاپ در گیلان

هجدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کاسپین کاپ با معرفی نفرات برتر در رشت به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ در پایان این رقابت ها و در جدول گروه اول که اساتید و شطرنجبازان  دارای ریتینگ بین المللی  بالای 1800 حضور داشتند مصراتدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان با کسب 8 امتیاز به مقام قهرمانی رسید،
آرش طاهباز از ایران  با  7 و نیم امتیاز نایب قهرمان شد و گئورگ هاروتجیان استاد بزرگ شطرنج ارمنستان با 7 امتیاز  به مقام سوم رسید.
در پایان رقابت های جدول گروه دوم که با حضور شطرنجبازان دارای ریتینگ کمتر از   1800 برگزار شد مسعود رشیدی از ایران با 8 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، کامبیز بیاتی از ایران با همین امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر دوم شد و امیرحسین سلطانی دیگر شطرنجباز ایرانی  با 7 و نیم امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
در رقابت های جدول سوم که با حضور شطرنجبازان کمتر از 14 سال برگزار شد ابراهیم باقروف از جمهوری آذربایجان با  8 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد ، علیرضا یزدانی  و محمد سروش مرادی از ایران با 7 و نیم امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. 
هجدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج کاسپین کاپ با حضور 906 شطرنجباز از ایران ، روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق در 9 دور و به روش سوئیسی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.
به نفرات برتر جداول مختلف در مجموع  600 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

نظر شما