شناسهٔ خبر: 38355388 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همکاری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با وزارت صمت

فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با وزارت صمت در مرکز جدید تست جاده ای همکاری فنی و علمی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون متورسورای و اتومبیلرانی با رحمانی با وزیر صنعت و معدن و تجارت دیدار کرد.

رحمانی وزیر صنعت و معدن و تجارت در دیدار با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: برای مجموعه تست های فنی رانندگی که بنا داریم در نزدیکی استان قم ایجاد کنیم، مجموعه خودروسازان می توانند از توانمندی های فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری استفاده کنند و امکان خوبی برای کمک به این بخش مهیاست.

وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: ایجاد مرکز تست جاده ای که با کمک ایران خودرو، سایپا و موسسه ملی استاندارد و تحقیفات صنعتی ایران ایجاد می شود فرصت بسبار خوبی برای مشارکت مجموعه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری خواهد بود.

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در این نشست با تشکر از توجه رحمانی به مجموعه اتومبیلرانی و موتورسواری کشور گفت: این فدراسیون مجموعه کاملی از متخصصان و کارشناسان زن و مرد ماهر و زبده در سطح عالی را بعنوان همکار در کنار خود دارد و می توانند دانش و توان فنی خود را در اختیار مجموعه خودروسازان کشور و افزایش ایمنی و مهارت های رانندگی در سطح کشور قرار دهند.

در این نشست صمیمانه رحمانی وزیر صنعت و معدن و تجارت با قبول دعوت ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برای بازدید از امکانات و پیست های مجموعه ورزشی آزادی گفت: حتما در برنامه ای از این مجموعه دیدار خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم از توان متخصصان ایرانی این فدراسیون مجموعه کشور بهره مند شود.

انتهای پیام/س

نظر شما