شناسهٔ خبر: 38354929 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

خبرگزاری صداوسیما

استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی ، از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی ، علیرضا رزم حسینی در این پیام آورده است: در طول چهار دهه عمر بابرکت دعوت استاندار خراسان رضوی  از مردم برای حضور پرشور در انتخاباتانقلاب اسلامی ، حضور پرشور و آگاهانه مردم انقلابی ایران اسلامی در ادوار مختلف انتخابات، به عنوان بارزترین جلوه مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از این پیام آورده است ... بدون شک همه هموطنان به ویژه مردم غیور و انقلابی استان خراسان رضوی بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تحقق مجلس انقلابی و به نمایش گذاشتن جلوه مردم سالاری دینی در برابر دیدگان جهانیان ، آن طور که شایسته است ، نقش آفرینی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه خدمتگزاران مردم در ستاد انتخابات این استان تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و پرشور به کار گرفته‌اند گفت: اطمینان دارم مردم شریف این استان که همواره در عرصه تبعیت از مقام عظمای ولایت و احساس تکلیف در برابر خون شهدا و میراث گرانقدر امام راحل سرآمد بوده‌اند در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای بی بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری ، یکپارچگی ، وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.

نظر شما