شناسهٔ خبر: 38353119 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل در ژنو

سوریه مصمم به تامین امنیت شهروندانش در کل کشور است

خبرگزاری صداوسیما

حسام الدین آلا نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل در ژنو، بار دیگر تاکید کرد: سوریه برای تامین امنیت شهروندانش در همه مناطق سوریه از دیگران مصمم تر است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ، نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل در ژنو، بار دیگر تاکید کرد: سوریه برای تامین امنیت شهروندانش در همه مناطق سوریه از دیگران مصمم تر است.
حسام الدین آلا با ارسال پیامی به میچل باچله کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در پاسخ به بیانیه وی و اظهارات رئیس دفترش در زمینه تحولات سوریه تصریح کرد: بیانیه میچل باچله و اظهارات سخنگوی وی در زمینه حمله عامدانه نیروهای ارتش سوریه به غیرنظامیان و تاسیسات زیربنایی واقعیت ندارد و اظهاراتی فریبکارانه و گمراه کننده و در جهت انحراف واقعیت هاست.
حسام الدین آلا افزود:‌ بسیار متاسفیم که این بیانیه بر اساس اطلاعاتی غلط، عملیات نظامی در استان های حلب و ادلب را که به آزادسازی این استان ها از دست تروریستهایی منجر شد, نادیده می گیرد؛ تروریست هایی که در فهرست سیاه شورای امنیت قرار دارند.

<div id="video-display-embed-code_4538359" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2651003/4538359?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما