شناسهٔ خبر: 38351695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام را تضمین می‌کند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام را تضمین می‌کند.

صاحب‌خبر -

فرانک قدسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص مشارکت و نقش انتخاب اصلح در توسعه اجتماعی اظهار کرد: مشارکت، توسعه و انتخابات سه مقوله مرتبط و جداناپذیر هستند که در کنار هم اجتماع مردم سالار را تشکیل می‌دهد. 

وی با بیان اینکه ‎مشارکت جزیی از فرآیند توسعه است، افزود: توسعه پایدار مستلزم گذار از عضویت فردگرایانه در جامعه برای ‏مشارکت دموکراتیک مردم در صحنه است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: بدون شک توسعه اجتماعی مستلزم مشارکت‌های مردمی در ابعاد مختلف است و در واقع بدون مشارکت نمی‌توان به توسعه اجتماعی مردم محور، فراگیر و پایداری دست یافت.

قدسی تصریح کرد: در فرایند توسعه اجتماعی، مشارکت آحاد جامعه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزیدن افراد شایسته، اصلح و باتقوی، دلسوز، متعهد، عالم و عامل به وعده توسعه کشور را به‌ دنبال دارد.

قدسی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام را تضمین می‌کند، عنوان کرد: انتخاب افراد صالح، باتدبیر و کارآمد منجر به اصلاح امور مملکت و پیشرفت در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می‌شود.

این مقام مسوول، مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو را نماد اقتدار نظام اسلامی برشمرد و گفت: در این برهه از زمان که ایران اسلامی موقعیت حساسی در منطقه دارد و تحت فشار تحریم‌ها است حمایت ملت از دولت و همراهی آنان همچون دیگر عرصه‌های نظام، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و همانند سدی در مقابل نفوذ و دخالت بیگانگان در امور مملکتی ما خواهد شد.

قدسی تصریح کرد: زندگی اجتماعی بر محور مشارکت با یکدیگر در حال حرکت است و اهمیت مشارکت در روابط و پیوندهای اجتماعی به گونه‌ای است که می‌توان آن را عنصر اساسی زندگی اجتماعی تلقی نمود که انتخابات یکی از آن عناصر بوده و  زمینه همکاری و تعامل را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند.

وی به نقش مثبت سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های مدنی و انجمن‌های مردمی در بسیاری از مناسبت‌ها تاکید کرد و گفت: افزایش مشارکت اجتماعی، تعهد اجتماعی، تعلق اجتماعی، همبستگی و انسجام  شاخص توسعه است، هرجا مردم به صورت خودجوش ورود یابند بدون شک موفقیت‌ محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد:  انتخابات این دوره از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود.

قدسی ضمن اشاره به مولفه‌های کاندیدای اصلح، برگزاری انتخابات را از برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مردم ایران پس از  پیروزی انقلاب تاکنون خود برای حاکمیت و سرنوشت خویش تصمیم می‌گیرند که این امر نمونه بارز دموکراسی در ایران اسلامی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

نظر شما