شناسهٔ خبر: 38351626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

161 هزار نفر در نور و محمودآباد واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار شهرستان نور و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های نور و محمودآباد، گفت: 161 هزار و766 نفر در این 2 شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

علی شادمان  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: در شهرستان نور 88 هزار و 447 نفر واجد شرایط  رای دادن هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۹۸ نفر مرد و ۴۴ هزار و ۴۹ نفر زن  هستند.

وی افزود: در شهرستان محمودآباد هم ۷۳ هزار و ۳۱۹ نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات مجلس هستند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های نور و محمودآباد با اشاره به تعداد شعب اخذ رای برای یازدهمین دوره مجلس در این حوزه انتخابیه بیان کرد‌: تعداد ۲۳۴ شعبه اخذ رای در این ۲ شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد 86 شعبه سیار و بقیه شعبه ثابت هستند.

فرماندار نور ادامه داد: ۳ هزار و ۷۰۰ نفر مسؤولیت برگزاری انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های نور و محمودآباد را بر عهده خواهند داشت که در قالب نیروهای اجرایی، نظارتی و بازرسی و ماموران شعب اخذ رای فعالیت می‌کنند.

این مسؤول گفت: در این حوزه نیز هم زمان با سراسر کشور رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح دوم اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، فرمانداری شهرستان نور مرکز حوزه انتخابیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های نور و محمود آباد است که یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/86041/ع

نظر شما