شناسهٔ خبر: 38351615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سلادس: نتیجه 4-1 به خوبی بیانگر اتفاقات بازی آتالانتا-والنسیا نیست؛ برای کامبک نیازی به معجزه نداریم و فقط باید تلاش کنیم

محمد رضایی

سرمربی خفاش ها به کامبک در بازی برگشت امیدوار است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از شکست 4-1 آتالانتا مقابل والنسیا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آلبرت سلادس گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سلادس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

باخت با این نتیجه قطعا شرایط را پیچیده می کند. باخت 4-1، نتیجه خردکننده ای است و در نهایت آنچه را ما در زمین دیدیم به خوبی منعکس نمی کند. به نظرم تفاوت اصلی دو تیم این بود که آتالانتا از هر موقعیت خود به گل رسید و چنین چیزی عادی و آسان نیست. برعکس وقتی ما موقعیت خلق می کردیم، موفق به گلزنی نمی شدیم.

سعی کردیم خود را با شرایط وفق بدهیم. در لحظاتی به خصوص روی ضدحملات به دردسر افتادیم. از بیرون محوطه جریمه به اندازه کافی اقدام به شوتزنی نکردیم. قطعا مرتکب اشتباهاتی شدیم. وقتی در این سطح مقابل تیمی چون آتالانتا قرار می گیرید، نباید به آنها فضا بدهید. فرصت های خود را خلق کردیم و یک گل هم زدیم که می تواند برای دور برگشت مهم باشد.

فکر می کنم در بازی برگشت برای برگرداندن نتیجه، فرصت داریم. نتیجه امشب کاملا واضح است اما باید ببینیم در مستایا چه می شود. آنجا ورزشگاه ماست و شرایط متفاوت خواهد بود. امشب بیش از حد گل خوردیم و نباید بهانه ای داشته باشیم. کامبک زدن سخت خواهد بود اما سعی خود را خواهیم کرد. در خانه، تیم قدرتمندی هستیم و هرکاری می کنیم تا نتیجه را عوض کنیم. به معجزه نیازی نداریم و فقط باید تلاش کنیم. شرایط سخت است و فقط باید آماده شویم.

نظر شما