شناسهٔ خبر: 38351574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گاسپرینی: یک گل برای والنسیا در مستایا می‌تواند همچون جرقه‌ای باشد؛ حالا می‌خواهم جشن بگیرم اما جشن اصلی به 15 روز دیگر مربوط می‌شود

محمد رضایی

سرمربی موفق آتالانتا از پیچیدگی بازی در مستایا آگاه است اما تاکید کرد تیمش برای گلزنی و کسب برد به اسپانیا می رود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از برتری 4-1 آتالانتا مقابل والنسیا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جانپیرو گاسپرینی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی موفق آتالانتا در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

از یک سو بابت این نتیجه خوشحال و راضی هستیم و از سوی دیگر بابت خوردن آن گل، ابراز پشیمانی می کنیم. وقتی بازی 4-0 بود، نباید مرتکب آن اشتباه می شدیم و گل می خوردیم. وقتی به مستایا می رویم باید با دقت بیشتری بازی کنیم. اگر می خواهیم راهی مرحله بعدی شویم باید در مستایا هم دقیقا مثل امشب بازی کنیم. باید ثابت کنیم شایسته صعود هستیم بنابراین لازم است دوباره قدرت خود را نشان بدهیم و در اسپانیا هم با برد زمین را ترک کنیم. قطعا برتری با 3 گل را می توان مثبت ارزیابی کرد اما می توانستیم از خوردن آن گل جلوگیری کنیم.

تیمی هستیم که در هر بازی می توانیم موقعیت های متعددی خلق کنیم. امشب هم آتالانتا و هم والنسیا می توانستند به گل های بیشتری برسند. گل ها را به ثمر رساندیم اما در ادامه با اشتباهات خود، موقعیت هایی به حریف هدیه کردیم. باید بررسی کنیم که مشکل از کجا بود.

لازم است در اسپانیا هم گلزنی کنیم. نمی خواهم در مستایا عقب بنشینیم، رنج بکشیم و از 3 گل برتری خود دفاع کنیم. حتما باید در خط دفاعی بی نقص ظاهر شویم اما برای اجرای بازی خودمان به اسپانیا می رویم.

مستایا جو پرشوری دارد. یک گل می تواند برای آنها همچون جرقه ای باشد. باید مطمئن شویم که با در اختیار گرفتن توپ و پاسکاری صحیح، اجازه ندهیم والنسیا به خواسته خود برسد. حالا قصد جشن گرفتن دارم اما جشن اصلی به 15 روز دیگر مربوط می شود.

نظر شما