شناسهٔ خبر: 38351225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموش عالی قم در پی شیوع کرونا

استاندار قم از تعطیلی تمام مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قم در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: هیچ مدیری غیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی حق اظهار نظر درباره کرونا ویروس را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان قم گفت: هیچ مدیری به جز دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم حق اظهار نظر ندارد و رسانه‌ها نیز تمامی اخبار را باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی قم دنبال کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید به مجموعه بهداشت و درمان استان کمک کنند گفت: تمام مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان روز پنجشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این جلسه اظهار کرد: مرگ و میر این ویروس در میان کودکان و اطفال کمترین مورد را در کشورهای مختلف داشته است.

وی با بیان اینکه مردم نگران نباشند و تنها مسائل بهداشتی را رعایت کنند، اضافه کرد: شستشوی دست با آب و صابون را جدی بگیرید.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: ماسک فقط برای کادر پزشکی نیاز است و نیاز نیست همه از ماسک استفاده کنند

دکتر محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه اظهار کرد: تب و لرز و همچنین تنگی نفس و درد عضلانی از جمله علائم این بیماری است.

وی یادآور شد: به مردم تاکید می کنم آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت مسایل بهداشتی و با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/2258/ر

نظر شما