شناسهٔ خبر: 38350215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار:چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری انتخابات حداکثری است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین امنیت و سلامت انتخابات در این استان گفت: تمامی شرایط و امکانات لازم فراهم شده است تا یک انتخابات سالم و حداکثری در این استان برگزار شود و این استان آماده برگزاری انتخابات حداکثری است.

صاحب‌خبر -

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی افزود: مردم استان به سبب برخورداری از بلوغ سیاسی بالا و درک اقتضائات کشور همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور ،حضور حماسی و پررنگی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم استان باشیم.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در طول دوره‌های مختلف برگزاری انتخابات جزو ۵ استان برتر کشور در حوزه مشارکت سیاسی بوده است، تصریح کرد: علاوه‌بر آن مردم استان در ماه‌های اخیر در اجتماعاتی نظیر ۲۲ بهمن، گرامیداشت مقام سردار قاسم سلیمانی و دفع فتنه آبان حضور حماسی داشته‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در استان مطلوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، گفت: ۲ رسالت مهم سلامت و امنیت بر عهده وزارت کشور قرار داده شده و این دو مهم در استان ما به طور کامل محقق شده است.

عباسی با بیان اینکه قانمنداری و رعایت اصل بی‎طرفی با جدیت در استان پیگیری می‎شود، تصریح کرد: هیچ مسئولی حق اعمال‌نظر و استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی له یا علیه نامزد انتخاباتی را ندارد و در این خصوص نظارت‌های دقیقی انجام می‌گیرد.

وی افزود: تا امروز هیچ شکایت و گزارش مهمی در رابطه با تخلفات در استان گزارش نشده است.

عباسی، همچنین از انجام تمهیدات انتظامی و امنیتی برای برگزاری یک انتخابات سالم در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم نیز در دستگاه قضایی و هم نیروهای انتظامی و شوراهای تامین شهرستان‌ها انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این قول را به مردم می‌دهیم که یک انتخابات سالم، امن و رقابتی با مشارکت بالا در استان برگزار شود.

عباسی، همچنین در خصوص نظارت بر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان گفت: تمامی پول‌هایی که در حوزه تبلیغات هزینه می‎شود بر اساس شماره حساب مشخصی که از سوی نامزدها به وزارت کشور اعلام شده قابل رصد و پیگیری است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور دوم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما