شناسهٔ خبر: 38350071 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۱کاندیدای مجلس در لرستان انصراف دادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با انصراف ۱۱ کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در استان طی امروز چهارشنبه، تعداد افراد باقی مانده در میدان رقابت به ۱۸۳ نفر کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:از این تعداد نامزد انتخاباتی، ۱۷۳ نفر مرد و ۱۰ زن برای تصدی ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۷ حوزه انتخابیه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

او تصریح کرد:طبق آخرین آمار اعلام شده به تفکیک در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ۴۹ نفر، بروجرد ۳۱ نفر، الیگودرز ۱۶نفر، دورود وازنا ۲۰ نفر، کوهدشت و رومشکان۳۶نفر، دلفان و سلسله ۱۰ نفر و در پلدختر ۲۱ نفر کاندیدا حضور دارند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان مجموع داوطلبان و نامزد‌های انصرافی این دوره را ۸۱ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: انصرافی‌های استان در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ۲۳، بروجرد ۱۱، الیگودرز هفت، دورود وازنا ۱۱، کوهدشت و رومشکان هفت، دلفان و سلسله ۱۸نفر و پلدختر چهار نفر بوده اند.

ثمینی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات یکهزار و ۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و۷۶۴مورد روستایی می‌باشد.

او همچنین آمار واجدین شرایط رای دادن در استان را یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۷۴۱هزار و ۹۸۶ نفر از این تعداد مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند و ۶۸ هزار و ۴۳۸ نفر شامل ۳۵ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۳۳ هزار و ۳۵۱ نفر زن برای بار اول در انتخابات شرکت می‌کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: متولدین روز دوم اسفند ۱۳۸۰/۱۲/۲ و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می‌توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما