شناسهٔ خبر: 38349494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهمترین اخبار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری ۲ کیف قاپ حرفه‌ای با تلاش ماموران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین براری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : ماموران کلانتری آزادگان حین گشتزنی در شهرک کسری بودند که ۲ نفر به ان‌ها مراجعه و عنوان کردند توسط سرنشینان یک دستگاه پراید مورد کیف قاپی قرار گرفته اند.

او گفت : با دریافت این گزارش، ماموران به سرعت وارد عمل شده و با راهنمایی افراد شاکی توانستند به سرعت خودروی پراید مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی آن را توقیف و سرنشینانش را که ۲ نفر بودند دستگیر کنند.

 براری افزود: در بازرسی ماموران از خودرو نیز ۲ قبضه شمشیر و ۲ عدد تیزبر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد

کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار زیادی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی در معابر خروجی شهر بودند که به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند پلاک مخدوش که با سرعت زیادی در حال حرکت به سمت کامیاران بودند، برخورد کردند.

او افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هردو خودرو شده و در بازرسی از آن‌ها مقدار زیادی کالای قاچاق کشف کردند.

 جاویدان گفت: در بازرسی از خودروی سمند ۴ دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و کولرگازی و در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ نیز ۲۱۰۰ عدد روسری و ۵۰۰ عدد فیلتر خودروی سنگین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

او از دستگیری ۴ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: خودرو‌های توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند

بیش از یک هزار عدد لوازم آرایشی قاچاق در کنگاور کشف شد

 فرمانده انتظامی کنگاور گفت: با تلاش ماموران پلیس، یک هزار و ۱۰ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

عزیز الهیاری افزود: مأموران انتظامی پاسگاه آران کنگاور حین گشت زنی در جاده‌های فرعی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۱۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

 الهیاری گفت: طبق نطر کارشناسان ارزش محموله کشف شده به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

نظر شما