شناسهٔ خبر: 38349255 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

4 تن از اعضای باند تبهکاران تهران دستگیر شدند

حوادث رکنا : رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام و دستگیری باند 4 نفره سرقت داخل خودرو با بیش از 250 فقره سرقت خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" در تشریح خبر گفت : بیست و هشتم آذر ماه سال جاری پرونده ای به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو توسط کلانتری 106 نامجو جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی افزود: مفاد پرونده حاکی از آن بود که شاکی لوله کش ساختمان است و سارقان حوالی ساعت 9 شب بیست و هفتم آذر ماه وقتی وی خودوری پرایدش را در خیابان سهروردی برای انجام کاری پارک می نماید اقدام به ربودن اموال داخل خودروی ایشانکه شامل لوازم و تجهیزات لوله کشی ساختمان بوده با شیوه و شگرد صندوق زنی از خودروی مالباخته کرده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی فاتب گفت : پرونده جهت رسیدگی تخصصی به تیم مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع که کارآگاهان در گام اول تحقیقات با بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت می نمتوجه می شوند سارقان به صورت 2نفره با خودرو تاکسی زرد رنگ اقدام به سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی قضایی و دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 6 تهران مالک خودرو به پایگاه سوم احضار و اعلام داشت در تاریخ فوق به علت فوت یکی از بستگانش در شهرستان بوده و خودرو در حیاط منزل پارک بود است، گفت:در ادامه تحقیقات مشخص شد مالک خودرو فرزندی به هویت محمد30 ساله داشته که او دارای چندین فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو می باشد.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان با بررسی تصاویر بدست آمده متوجه شدند محمد یکی از سارقان خودروی شاکی است که با اخذ دستور قضائی در تاریخ پانزدهم دی ماه وی در یک عملیات غافلگیرانه در آدرس اتابک دستگیر می شود .

وی ادامه داد:محمد که ابتدا منکر هر گونه سرقت بوده که با توجه به شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به 180 فقره سرقت داخل خودرو معترف و گفت در تعدادی از سرقت ها بصورت 3 نفره با همدستان خود به اسامی رضا 27 ساله و جمشید 31 ساله فعالیت داشته، واموال مسروقه از طریق این 2نفربه مالخران بفروش می رسانده است .

سرهنگ چهری با اشاره به اینکه دستگیری همدستان محمد بصورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با داخل خودرو قرار گرفت و یکم بهمن ماه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی نسبت به دستگیری رضا در مخفیگاهش اقدام و از وی بخشی از اموال مسروقه شاکی شامل دلر و تعدادی پخش و باند خودرو ضبط شد، بیان داشت: رضا در تحقیقات پلیسی صراحتاًبه سرقت داخل خودرو با همدستی محمد اعتراف و بیان داشت اموال مسروقه را به دوستش حسین 38 سالهمی فروخته که با همکاری رضا در همان روز مخفیگاه جمشید و حسین واقع در اتابک شناسایی و با هماهنگی قضاییه هر دو متهم جلب ودر بازرسی از منزل متهمان 47 عدد مانتو زنانه و 50 عددالبسه بچگانه و دو عدد کوله پشتی و مقداری مواد مخدر از نوع گل کشف شد.

سرهنگ چهری در پایان گفت: حسین نیز به خرید اموال مسروقه معترف و با تلاش کارآگاهان تاکنون تعداد250 نفر از مالباختگان شناسایی و پرونده آنان به دادسرا ارسال و با دستور بازپرس پرونده متهمان در اختیار تیم مبارزه با با داخل خودرو پایگاه سوم می باشند و اقدامات تکمیلی در جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما