شناسهٔ خبر: 38349188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میزان مشارکت کرمانی‌ها در ادوار مختلف انتخابات مجلس+جدول

میانگین حضور مردم دیار کریمان در ادوار مختلف انتخابات از میانگین کشور بالاتر بوده و کرمان همیشه انقلابی و پشتیبان ولایت بوده و گواه این ادعا، وصیتنامه الهی حاج‌قاسم سلیمانی است که می‌گوید، «دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند».

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در حالی که همه کشور روزهای داغ منتهی به انتخابات دوم اسفند را سپری می‌کند، تحلیل‌های مختلفی درباره مشارکت مردم در این دوره چه در داخل و چه خارج کشور در فصاهای مختلف منتشر می‌شود، آزمون سختی به‌نام انتخابات مجلس که امسال تحت تاثیر اتفاقات مختلفی است، در ادمه به چند موضوع مهم اثرگذار که می‌تواند تاثیر مهمی روی انتخابات داشته باد می‌پردازیم.

حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی نشان داد مردم کسی را که به انقلاب خالصانه خدمت کند را با تمام وجود دوست دارند و از او حمایت می‌کنند. بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند همان جمعیتی که برای تشییع سردار آمده بودند این بار در انتخابات با جمعیت بیشتری حاضر می‌شوند، شهات حاج‌قاسم برای همه کشور سخت بود اما داغ این بزرگمرد برای مردم کرمان سنگین‌تر از سایر جهان اسلام است و حالا فضای کرمان در آستانه انتخابات در زمینه تبلیغات و فضای مجازی به‌شدت داغ است.

کارشناسان بر این باورند مردم برای تغییر دادن مجلسی که نقدهای زیادی بر آن وارد است با حضوری گسترده درصدد ایجاد تغییر مجلس فعلی و مجلسی کارآمد هستند مجلسی که با قانون‌گذاری و نظارت بر کار قوه مجریه موتور متحرک اقتصاد کشور را تکان دهد و عده‌ای دیگر بر این اعتقادند شاید مردم ناکارآمدی دولت را در زمینه اقتصاد و موضوعاتی مانند بنزین را به پای ناتوانی مجلس بر اوضاع بدانند و امیدی به تغییر ندارند.

حالا همه پیاده نظام دشمن و اپوزیسیون برای ناامید کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات با تمام قوا و دلارهای سعودی آمریکایی به میدان آمده‌اند اما این موضوع تازگی ندارد و از اول انقلاب اینگونه بوده و ملت ایران همیشه در این سال‌ها با حضور پای صندوق‌های رأی تودهنی محکمی به این عمال بیگانه زده‌اند و قطعا در دوم اسفند امسال هم اینگونه خواهد شد برای اثبات این ادعا به سراغ مشارکت مردم انقلابی کرمان در دوره‌های مختلف مجلس کرمان پای صندوق‌های رأی رفته‌ایم.

استان کرمان هر گاه انقلاب و نظام اسلامی نیاز به حمایت داشته با تمام وجود در صحنه حضور پیدا کرده‌اند چه زمانی که همگی به رهبری امام راحل به مبارزه با رژیم پهلوی پرداختند و چه لشکر 41 ثارالله که شمشیر برنده اسلام علیه رژیم صدام بودند.

میانگین حضور مردم کرمان در همه انتخابات‌ها از میانگین کشور بالاتر بوده و کرمان همیشه انقلابی و پشتیبان ولایت بوده و گواه این حرف وصیتنامه الهی حاج‌قاسم سلیمانی است که می‌گوید، «دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند».

 

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما