شناسهٔ خبر: 38348808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدارس استان مرکزی پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری هیچ فعالیت آموزشی ندارد

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: مدارس استان در روزهای پنج شنبه و جمعه هیچ گونه فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، با پایان گرفتن زمان تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی و همزمان با سراسر کشور، موضوع آماده‌سازی بسترها و زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات به شکل مطلوب آغاز شده است.

در این راستا، بخشی از حوزه‌های انتخابیه به منظور اخذ رای مردم در مدارس سطح استان مرکزی مستقر خواهند شد که همین موضوع نیازمند آماده سازی تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب، درست و دقیق انتخابات است.

بنابراین دقایقی پیش اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با توجه به ضرورت آمادگی مدارس برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های فوق برنامه، جبرانی و یا هر عنوان دیگر در تمامی مدارس شهری و روستایی استان مرکزی، اعم از دولتی و غیر دولتی لغو خواهد بود.

براین اساس، تمامی مدارس سطح استان مرکزی خواه شعبه اخذ رای باشند یا نباشند در روزهای پنج شنبه و جمعه یکم و دوم اسفندماه به جهت آمادگی برای برگزاری روند انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیل می‌شود.

انتهای پیام/711/ س

نظر شما