شناسهٔ خبر: 38348668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

حضور گسترده در انتخابات باعث خنثی‌شدن توطئه های دشمنان انقلاب می شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حضور گسترده در انتخابات باعث خنثی‌شدن توطئه و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در دهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: مردم با حضور دوباره خود در پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند، توطئه‌ها، تحریم ها، تهدیدها و تحریم اقتصادی،آنان را برای حمایت از نظام اسلامی مایوس نکرده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز بر حضور مردم در انتخابات تاکید فراوان دارند.
نکونام تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات حکم شرعی دارد و هر شخصی در هر جایگاهی مکلف به حضور پای صندوق‌های رای است.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امید است دوم اسفند امسال، روزی پررنگ و حماسه‌آفرین برای تاریخ نظام اسلامی باشد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری شهری توریست‌پذیر است، به همین منظور فضای شهری مرکز استان باید توریست‌پسند، زیبا و پرجاذبه باشد.
نکونام، ترویج فرهنگ دانش‌بنیان در جامعه را ضروری دانست و افزود: این مهم از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در همین راستا باید گفتمان حاکم بر جامعه ، عبور از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش‌بنیان شود.
وی یادآور شد: در ۴۱ سال گذشته گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است و پیشرفت‌های مطلوبی به دست آمده اما همچنان اقتصاد به نفت وابسته است.
نکونام اظهار داشت: این امر باید به یک مطالبه عمومی مردم تبدیل شود تا بتوان از اقتصاد تک‌محصولی نجات یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرگونه حرکت در نظام اسلامی نیاز به نگاه و پیوست فرهنگی دارد.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری همچنین تاکید کرد: ۴ هزار نفر از جمعیت دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ چند ماه در سال از استان جدا هستند و به همین منظور مسوولان باید با حضور بیشتر در این منطقه از آنان دلجویی کنند.
نکونام تصریح کرد: برخی گزارش‌ها از گلایه‌مندی ساکنان موگویی به گوش رسیده است.
به گزارش ایرنا، دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ از مناطق سخت گذر چهارمحال و بختیاری با ۴ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت چند ماه از سال را در محاصره برف قرار می‌گیرد و ارتباط جاده ای آن با مرکز شهرستان و استان قطع است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برای انتخابات ۴ نماینده در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما