شناسهٔ خبر: 38344757 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دبیرکل جهاد اسلامی در نشست اتحاد محور فلسطینیان؛

النخاله: اکنون نبردمان سیاسی است اما امکان نظامی شدن اش هم وجود دارد/ با وجود اقدامات ابومازن انتظار تحریم همگانی اسرائیل را نداریم

سیاست ترور باعث نمی‌شود ملت فلسطین از حقوق خود دست بکشد همانطور که منجر به شکستن مقاومت نمی‎شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)،به نقل از فلسطین الیوم،"زیاد النَخاله" دبیر کل جنبش اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) در نشستی تحت عنوان «فلسطین نه اختلاف و نه تجزیه را قبول می کند» اعلام کرد، عاملان «معامله قرن» بدون تلاش برای پایان دادن به مقاومت و به زانو در آوردن ملت فلسطین نخواهند توانست آن را اجرایی کنند.

 

النخاله گفت: نبرد در حال حاضر سیاسی است اما ممکن است در هر لحظه نظامی شود.

 

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: سیاست ترور باعث نمی‌شود ملت فلسطین از حقوق خود دست بکشد همانطور که منجر به شکستن مقاومت نمی‎شود. به هر عملیات تروری در زمانش پاسخ داده خواهد شد و هر حمله‌ای به نوار غزه با مقاومتی روبرو خواهد شد که پیش از آن دیده نشده است.

 

وی سپس افزود: تهدیدات سران دشمن ما را نمی‌ترساند و باعث نمی‌شود آنچه آنها تصمیم گرفته‌اند و آنچه معامله قرن نامیده می‌شود، بپذیریم. همچنین باعث نمی‌شود ما از حقوق تاریخی خود در فلسطین و قدس دست بکشیم.

 

النخاله بر تحرک بدون خستگی و توقف در حمایت از قدس و مسأله فلسطین فراخواند و گفت، این ملت همچنان فلسطین را حق خود و همچنان قدس را قبله جهاد خود می‎داند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تصمیم آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غافلگیرانه نیست زیرا آمریکا ناظر پروژه صهیونیستی از زمان تأسیس آن، شریک واقعی این پروژه و در واقع نوک پیکان پروژه غربی در منطقه ماست.

 

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی از ادامه سیاست هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی هم انتقاد کرد گفت، در حالی که هماهنگی و نشست و برخاست با این رژیم ادامه دارد چگونه می‌توان از دیگران انتظار تحریم اسرائیل داشت.

 

انتهای پیام/م.ح

نظر شما