شناسهٔ خبر: 38343847 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد جیمی کاراگر از عملکرد خط میانی لیورپول

بازیکن اسبق لیورپول معتقد است ضعف خط میانی این تیم باعث شکست قرمز‌ها برابر اتلتیکو مادرید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و خیلی زود در دقیقه ۴ سائول نیگز دروازه قرمز‌ها را باز کرد. 

در ادامه شاگردان کلوپ نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا این بازی با پیروزی صفر - یک اتلتیکو مادرید به پایان برسد.

جیمی کاراگر پیشکسوت تیم فوتبال لیورپول و تیم ملی انگلستان، نبود خلاقیت در خط میانی لیورپول را دلیل شکست این تیم می‌داند. با این حال او اعتقاد دارد که اتلتیکو مادرید کاملا شایسته پیروزی در این دیدار بود.

کاراگر درباره بازی شب گذشته گفت: شب کسل کننده‌ای برای لیورپول بود. ما می‌دانستیم اتلتیکو مادرید چگونه بازی خواهد کرد و یورگن کلوپ هم می‌دانست، اما چیزی که نمی‌خواهید در این بازی‌ها اتفاق بیفتد، دریافت نکردن گل اول است که دقیقا این اتفاق برای ما افتاد. گاهی اوقات این اتفاقات می‌افتد و لیورپول هم روی بدشانسی و یک توپ برگشتی بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: خط حمله قدرتمند لیورپول از پس دفاع اتلتیکو برنیامد/ شکست ستاره‌های پاریس مقابل پدیده ۱۹ ساله دورتموند

بازیکن اسبق لیورپول در ادامه گفت: لیورپول بد بازی نکرد، اما بازیکنان نتوانستند هیچ موقعیتی ایجاد کنند. آن‌ها هیچ موقعیت خطرناکی نداشتند. همیشه این مشکل در خط هافبک لیورپول وجود داشته است. عملکرد خط دفاع اتلتیکو مادرید در بازی امشب فوق العاده بود.

او افزود: وقتی لیورپول ۰-۱ عقب بود، با خودم فکر کردم لیورپول چه حریف سر سختی دارد. اگر اتلتیکو مادرید یک گل دیگر می‌زد و بازی ۰-۲ می‌شد، شیرازه تیم از هم می‌پاشید. اتلتیکو مادرید شایستگی پیروزی ۰-۱ در این بازی را داشت و از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار بود، اما مطمئنم لیورپول در بازی برگشت نمایش بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما