شناسهٔ خبر: 38343016 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

النَخاله:به هر تروری پاسخ می‌دهیم/ احتمال نبرد نظامی در هر لحظه وجود دارد

دبیرکل جهاد اسلامی اعلام کرد، تهدیدهای دشمن صهیونیستی درباره ترور سران مقاومت در غزه باعث نمی‌شود ملت فلسطین از حقوق خود دست بکشد و با اینکه نبرد کنونی سیاسی است اما احتمال تبدیل آن به نبرد نظامی در هر لحظه وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) در نشستی تحت عنوان «فلسطین تقسیم و تجزیه را نمی‌پذیرد» اعلام کرد، عاملان «معامله قرن»  بدون تلاش برای پایان دادن به مقاومت و به زانو در آوردن ملت فلسطین نخواهند توانست آن را اجرایی کنند.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، النخاله افزود: نبرد در حال حاضر سیاسی است اما ممکن است در هر لحظه نظامی شود.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: سیاست ترور باعث نمی‌شود ملت فلسطین از حقوق خود دست بکشد همانطور که منجر به شکستن مقاومت نمی‎شود. به هر عملیات تروری در زمانش پاسخ داده خواهد شد و هر حمله‌ای به نوار غزه با مقاومتی روبرو خواهد شد که پیش از آن دیده نشده است.

وی سپس تصریح کرد: تهدیدات سران دشمن ما را نمی‌ترساند و باعث نمی‌شود آنچه آنها تصمیم گرفته‌اند و آنچه معامله قرن نامیده می‌شود، بپذیریم. همچنین باعث نمی‌شود ما از حقوق تاریخی خود در فلسطین و قدس دست بکشیم.

النخاله بر تحرک بدون خستگی و توقف در حمایت از قدس و مسأله فلسطین فراخواند و گفت، این ملت همچنان فلسطین را حق خود و همچنان قدس را قبله جهاد خود می‎داند.

وی سپس از تمام قوای مقاومت درخواست کرد صفوف خود را یکی کنند و در ادامه تصریح کرد: تصمیم آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غافلگیرانه نیست زیرا آمریکا ناظر پروژه صهیونیستی از زمان تأسیس آن، شریک واقعی این پروژه و در واقع نوک پیکان پروژه غربی در منطقه ماست.

النخاله از ادامه سیاست هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی هم انتقاد کرد گفت، در حالی هماهنگی و نشست و برخاست با این رژیم ادامه دارد چگونه می‌توان از دیگران انتظار تحریم اسرائیل داشت.

هفته جاری،  رژیم صهیونیستی بار دیگر به استفاده از سیاست تهدید به ترور رهبران مقاومت در نوار غزه متوسل شد، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه و «مروان عیسی» از فرماندهان گردان‌های القسام را مسئول تشدید تنش در نوار غزه خواند و آنها را به ترور تهدید کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما