شناسهٔ خبر: 38340923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین جزئیات از ورود ویروس کرونا به کشور

با مثبت اعلام شدن نتایج اولیه آزمایش کرونا در کشور دستگاه بهداشتی برای مراقبت و جلوگیری از سرایت این بیماری وارد عمل شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آنطور که مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده‌اند نتایج اولیه آزمایش کرونا مثبت شده است و برای پاسخ قطعی نیاز به ۲ سری آزمایش دیگر هم است.

شواهد نشان می‌دهد کیت های تشخیص کرونا علی رغم تحریم ها از هفته پیش به کشور وارد شده است و مشکلی از بابت این موضوع نداریم حال باید منتظر نتایج ثانویه آزمایش ها بود تا ببینیم افراد مشکوک به کرونا بیمار هستند یا خیر.

بیشتر بخوانید: ۲نمونه مثبت کرونا در ایران مشاهده شد

شواهد موجود نشان می‌دهد بیمارستان کامکار قم برای قرنطینه و رسیدگی بیماران مشکوک آماده شده است و آنطور که علیرضا وهاب‌زاده مشاور رسانه ای وزیر بهداشت در صفحه شخصی توئیتر خود نوشته است  تاکنون ۲ مورد مشکوک،  بیمار ایرانی و ساکن قم هستند اما بنا بر  اظهارات خبرنگار قم این بیماران از اهالی قم نیستند.

آخرین جزئیات از ورود ویروس کرونا به کشور

در پی انتشار خبر موارد ابتلا به کرونا در قم از گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر وجود موارد مشکوک به این ویروس در بخش‌های دیگر کشور هم به گوش می‌رسد اما مشاور رسانه‌ای وزیر در این مورد معتقد است که « به جز دو‌موردی که اعلام شد تا این لحظه هیچ موردی از ابتلا به کرونا در هیچ نقطه از کشور شناسایی نشده است.»

آخرین جزئیات از ورود ویروس کرونا به کشور

انتهای پیام/

نظر شما