شناسهٔ خبر: 38340005 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حداد عادل: سعی کردیم بهترین‌ها را معرفی کنیم / نامزدهایی که حضورشان باعث شکست آرا می‌شود کنار بروند

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی سعی کرده است با سازوکار‌ها و فرایند‌های مناسب بهترین‌ها را از میان نامزد‌ها به شما معرفی کند. در هر حال انتخاب با شما است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل به مناسبت فرارسیدن انتخابات دوره یازدهم انتخابات پیامی را صادر کرد.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ایران

با درود و سلام به شما هموطنان عزیز، در آستانۀ انتخابات مجلس یازدهم، نکاتی را به حضورتان عرض می‌کنم:

۱ ـ جمعه دوم اسفندماه نودوهشت فرصت مغتنمی است تا با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آزادانه و آگاهانۀ نامزد مورد نظر خویش، تابلوی زیبا و باشکوهی از حاکمیت ارادۀ ملت ایران بر سرنوشت خود را ترسیم کنید.

۲ ـ شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی سعی کرده است با سازوکار‌ها و فرایند‌های مناسب بهترین‌ها را از میان نامزد‌ها به شما معرفی کند. در هر حال انتخاب با شما است.

۳ ـ وحدت شرط لازم پیروزی در انتخابات است که می‌باید هم از سوی رأی دهندگان و هم از سوی نامزد‌های انتخاباتی به دقت مراعات شود. از نامزد‌هایی که احساس می‌کنند حضور آن‌ها در عرصۀ رقابت ممکن است باعث شکسته شدن رأی مردم و شکست در انتخابات شود خواهش می‌کنم همان‌طور که برای رضای خدا و با نیت خدمت به مردم، قدم در عرصۀ انتخابات نهاده‌اند برای رضای خدا نیز اعلام انصراف کنند و بدانند گاهی ثواب کنار رفتن از عرصۀ یک رقابت زیان‌بار کمتر از ثواب پیروزی و خدمت نیست.

۴ ـ افرادی که در فرآیند انتخاب و معرفی نامزد‌ها به مرحلۀ نهایی نرسیده و در فهرست شورای ائتلاف قرار نگرفته‌اند، توجه داشته باشند که مجلس تنها میدان خدمت به انقلاب و کشور و مردم نیست و شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی نیز در نظر دارد از توانائی‌ها و ظرفیت همۀ آنان در آینده برای خدمت به کشور استفاده کند.

امید است ملت رشید و آزادۀ ایران که با تقدیم صد‌ها هزار شهید به استقلال و آزادی و امنیت و پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران نائل شد، با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه و درست خویش به تشکیل مجلسی قوی و کارآمد که در خدمت «سربلندی ایران» باشد اهتمام ورزند و یک بار دیگر دشمنان میهن اسلامی را ناکام و دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دلگرم سازند.

به امید پیروزی و سرافرازی ملت ایران
غلامعلی حداد عادل
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

نظر شما