شناسهٔ خبر: 38336377 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آزادی صدها زندانی در ایلام

حوادث رکنا : 180 زندانی در ایلام بر اساس دستورالعمل ساماندهی زندانیان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در دیدار مردمی خود اظهار کرد: حضور حماسی مردم در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان از علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و این انقلاب که با خون هزاران شهید گلگون کفن به بار نشسته و با جانفشانی و ایثار سردارانی بزرگ مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تعالی، عزت و شکوه رسیده است.

او افزود: در تار و پود مردم تنیده شده و بدخواهان انقلاب بویژه استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار هیچوقت نمی‌توانند به آن گزندی وارد کند.

دهقانی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم اولویت نخست دستگاه قضایی استان است، اظهار کرد: در همین راستا مسئولین قضایی استان، قضات شریف و کارکنان خدوم دادگستری به صورت جهادی در خدمت مردم استان هستند.

او بیان کرد: در راستای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، ابلاغی از سوی ریاسته قضاییه با تشکیل جلسات متعدد با مسئولان امر و اتخاذ تدابیر لازم، با بررسی پرونده‌های زندانیان با آزادی ۱۸۳ نفر از زندانیان موافقت و این افراد از زندان آزاد شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما