شناسهٔ خبر: 38329922 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجرای طرح «روضه‌های خانگی» به یاد سردار شهید سلیمانی در قم

طرح «روضه‌های خانگی» به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طرح روضه‌های خانگی با هدف احیای مجالس ذکر اهل بیت (ع) در ایام حزن و سرور ستارگان آسمان عصمت و طهارت، بدنبال برگزاری روضه‌های خانگی و محلی به یاد شهدا برگزار می‌شود.

طرح مزبور به ابتکار مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار می‌شود و در این طرح، مدرسه معصومیه متولی روضه نبوده و صرفا نقش واسطه بین درخواست‌کنندگان برپایی محفل روضه با سخنرانان و مداحان را بر عهده دارد.

طرح روضه‌های خانگی در طول سال برقرار است، اما به طور ویژه در زمستان همزمان با ایام فاطمیه دوم و شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و به یاد این شهید والامقام اجرا می‌شود.

فضلا و اساتیدی از سطوح عالی حوزه علمیه و جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه معصومیه و دیگر مدارس علمیه استان قم برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند و شماره ۰۹۱۷۱۲۰۳۲۵۱ نیز به منظور اعلام همکاری در زمینه معرفی طرح و تعامل با کادر اجرایی و هیات مدرسه معصومیه معرفی شده است.

طرح مزبور به درخواست عموم مردم متدین در منازل، محله ها، مساجد، پایگا‌های بسیج، مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها و... اجرا می‌شود، با این حال خیّرین می‌توانند جهت کمک به اجرای طرح در منازل افراد بی‌بضاعت و یا تامین هزینه‌های تبلیغی طرح با شماره فوق تماس حاصل کنید.

همچنین شماره ۰۹۹۲۲۹۴۵۵۱۵ جهت هماهنگی سخنران و مداح اعلام شده، ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس kh_rozeh@ در شبکه اجتماعی ایتا، بیش از پیش با این طرح آشنا و مانوس شوند.

انتهای پیام

نظر شما