شناسهٔ خبر: 38329088 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سونس: به نظرم مادر هالند باید بازیکن خوبی بوده باشد، چون پدرش کمی کند بود؛ او حس ششم مهاجمان بزرگ را دارد

علی آقااحمدی

هافبک سابق لیورپول، به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در جریان پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن، ارلینگ هالند توانست با دبل خود، علاوه بر کمک به پبروزی تیمش، خود را نیز در جدول گلزنان این فصل لیگ قهرمانان، 10 گله کند. 

به گزارش Goal، این عملکرد خیره کننده مهاجم نروژِی، مورد توجه گرام سونس نیز قرار گرفته است: 

هالند در حال اوجگیری است، او دارد برای انجام کار های بزرگ آماده می شود، کافی است که به گل های او نگاهی بیاندازید. ارلینگ فوق العاده سریع است و آن حس ششمی که مهاجمان بزرگ دارند را کاملا در خودش می بیند. وی دقیقا در زمان مناسب، در جایی است که باید باشد و بسیار از دیگران سریعتر پیش می رود. او شانس این را دارد که به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود، غیر از این است؟ فکر می کنم مادر او باید یازیکن خوبی بوده باشد، چون پدرش بازیکن کندی بود.
در حال حاضر، بازی کردن در دورتموند برای او راحتتر از بازی در منچستریونایتد است. او در اولدترافورد زیر فشار زیادی قرار می گرفت. فکر نمی کنم او به یونایتد برود، اما اگر به گلزنی هایش ادامه دهد، مقصد او بایرن مونیخ با رئال مادرید خواهد بود. 

گفتنی است که آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند از بازیکنان تیم ملی نروژ در دهه 90 بوده است. وی در پست هافبک دفاعی بازی می کرد و حدود یک دهه، در لیگ برتر حضور داشت. هالند پدر، سابقه بازی در تیم های لیدز یونایتد، ناتینگهام فارست و منچسترسیتی را در کارنامه دارد. 

نظر شما