شناسهٔ خبر: 38327960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گلستان:

مشارکت در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویی دشمنان انقلاب است

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مشارکت در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویی دشمنان قسم خورده انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با سردار روح الامین قاسمی، فرمانده انتظامی گلستان و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، اظهارکرد: ماموران ناجا مجاهدانه در راه تامین نظم و امنیت جامعه تلاش می کنند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت آفرین بوده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، آینده مردم به دست خودشان بوده و انتخاب مجلسی کارآمد و مقتدر، می تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه های شهروندان را کاهش دهد.

نورمفیدی، نقش ناجا را در برگزاری انتخابات سالم و امن، بسیار مهم دانست و گفت: تامین نظم و امنیت انتخابات وظیفه سنگین و حساسی است که بخش عمده آن بر عهده نیروی انتظامی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: کارکنان ناجا در همه صحنه ها خصوصاً روزهای حساس، با تمام وجود پای کار بوده و بدون هیچ چشم داشتی برای امنیت و آرامش جامعه تلاش می کنند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: برگزاری انتخابات دوم اسفند در امنیت کامل و با حضور گسترده آحاد مردم، پاسخ محکمی به یاوه گویی دشمنان قسم خورده انقلاب خواهد بود.

نورمفیدی ضمن تقدیر از اقدامات جهادی و خالصانه پلیس گلستان در تامین امنیت جامعه و مقابله با مخلان آرامش مردم، گفت: پلیس گلستان در ماه های اخیر تلاش های بی وقفه ای در راستای برقراری نظم و امنیت انجام داده که قابل تقدیر است.

در ادامه این دیدار، سردار روح الامین قاسمی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و در راه دفاع از آرامش مردم با تمام توان انجام وظیفه خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر آمادگی کامل پلیس استان برای تامین نظم و امنیت انتخابات، تصریح کرد: نیروی انتظامی در سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات ماموریت هایی بر عهده دارد که برنامه ریزی لازم برای انجام هر چه بهتر آنها از مدت ها قبل صورت گرفته است.

قاسمی ضمن تقدیر از حمایت های مردم و مسئولان استان از طرح ها و اقدامات پلیس، گفت: کارکنان ناجا خود را خادم مردم دانسته و همواره برای دفاع از امنیت و آرامش شهروندان آماده اند.

نظر شما