شناسهٔ خبر: 38327800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نمایندگان ایران باید از این نتایج درس بگیرند؛

سیدصالحی: گل‌محمدی برخی از بازیکنان را باید نیمکت‌نشین کند/ سپاهان نمایش خوبی مقابل السد نداشت

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است گل‌محمدی بازیکنان بی‌انگیزه را باید روی نیمکت بنشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، پیشکسوت فوتبال کشور و باشگاه پرسپولیس پیرامون تساوی پرسپولیس مقابل الشارجه امارات به خبرنگار برنا گفت: تیم پرسپولیس بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست برتری خود را به حریف دیکته کند اما تمرکز بازیکنان در فاز دفاعی بسیار پایین بود، به همین دلیل مانند بازی با الدحیل، پرسپولیس گل های مبتدیانه دریافت کرد.

مهاجم سابق فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش بیرانوند به لحاظ فنی افت کرده است یا خیر، اظهار داشت: همانگونه که پیش از این نیز گفتم پرسپولیس در فاز دفاعی عملکرد مناسبی نداشت و بیرانوند هم فکر می‌کنم از زمانی که بحث رفتنش از پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا قطعی شد دچار افت شده و انگیزه کافی را مانند قبل در او نمی‌بینیم.

سیدصالحی در ادامه عنوان کرد: فکر می کنم گل محمدی هنوز به آن شناختی که نیاز دارد در پرسپولیس نرسیده چرا که تیم نه انگیزه کافی دارد نه تمرکز کافی، همه این موارد نیز به بحث روحی و روانی باز می گردد. به هرحال من جای او بودم بازیکنانی را که کم انگیزه هستند، نیمکت‌نشین می‌کردم. پرسپولیس یکی از پرمهره ترین سال های خودش را پشت سر می گذارد.

مهاجم سابق سپاهان درباره باخت شاگردان قلعه‌نویی مقابل السد نیز اظهار داشت: سپاهان نمایش خوبی نداشت. السد از تیم های قدرتمند غرب آسیا است و ژاوی توانسته افکار اسپانیایی خود را به این تیم و بازیکنانش انتقال دهد. سپاهان هم روی گل های اول و دوم عملکرد مناسبی نداشت و بی تردید عدم حضور استنلی کی روش در این تیم تاثیر خود را نشان داد.

سیدصالحی که سابقه بازی در استقلال را نیز در کارنامه خود دارد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به عدم نتیجه گیری تیم های ایرانی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: استقلال در بازی که می توانست برنده شود نتیجه را واگذار کرد. عدم تمرکز بازیکنان در استقلال هم به چشم می‌خورد و فکر می کنم دانشگر روی گل صحیح استقلال که آفساید اعلام شد این موضوع را تایید کرد که برخی بازیکنان وحدت تاکتیکی را فراموش کرده و به بازی احساسی روی آورده اند و حضور خود این بازیکن در جلوی دروازه حریف در آن صحنه نشان دهنده همین موضوع است. البته شهرخودرو نیز حدوداً همین مشکل را داشت. معتقدم تمام نمایندگان ایران با بررسی عملکرد بازی های خودشان باید از نتایج کسب شده بیشترین درس و بهره را بگیرند و در آینده نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما