شناسهٔ خبر: 38327632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان کرمان خبرداد

آغاز عملیات اجرایی مجتمع اقتصادی انجمن حمایت زندانیان کرمان

خبرگزاری میزان- موحد از آغاز عملیات اجرایی مجتمع اقتصادی انجمن حمایت زندانیان کرمان خبر داد و گفت: این مجتمع در سه هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا طراحی شده و با کمک مسئولان سازمان زندان‌های کشور و مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان‌ها احداث خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع اقتصادی انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: در ابتدا حدود ۷ میلیارد تومان برای احداث این مجتمع در نظر گرفته شده تا درآمد حاصل از آن صرف کار خیر کمک به خانواده زندانیان نیازمند شود.

وی با اشاره به این که انجمن حمایت زندانیان کرمان جمع زیادی از خانواده‌های بی بضاعت زندانیان را تحت پوشش قرار داده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از این خانواده‌ها حقیقتا گاهی به نان شب خود محتاج هستند و اگر کمک‌های انجمن حمایت زندانیان نباشد ممکن است در زندگی آن‌ها وقفه بزرگی ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: در میان خانواده‌های زندانیان مورد حمایت انجمن مشکلات جدی در حوزه درمان، مسکن و امکانات آموزشی وجود دارد و لازم است که خیران و مسئولان این مشکلات را مورد توجه قرار دهند، زیرا این‌ها انسان‌های مسلمانی هستند که در کنار ما در حال زندگی هستند و اگرچه پدر خانواده دچار خطا شده است، اما فرزندان و سایر اعضای خانواده آن‌ها بی تقصیر هستند.

موحد تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام در نقلی به مضمون می‌فرمایند اگر مسلمانی ندای یک مسلمان را بشنود که نیاز به کمک توجه و اهتمام به کمک به وی نکند در مسلمانی خود شک کند.

وی گفت: انجمن حمایت زندانیان کرمان تاکنون کار‌های بزرگی انجام داده است و امیدواریم در آینده نیز بتواند با کمک خیران و مسئولان به وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی خود عمل کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما