شناسهٔ خبر: 38327392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

صندلی‌های مجلس هم از برخی نمایندگان مجلس دهم شکایت دارند

نماینده مجلس نهم گفت: نماینده مجلس باید برای رفع مشکلات مردم خستگی‌ناپذیر باشد، اما در مجلس دهم شاهد نمایندگانی بودیم که همراه دولت بوده و حتی صندلی‌های مجلس هم از آنها شکایت دارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 لاله افتخاری نماینده سابق مجلس در نشست خبری جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: نماینده مجلس وقتی وکیل مردم می شود باید خستگی ناپذیر باشد و خودش را برای مقابله با ناملایمات و به منظور رفع مشکلات مردم آماده کند و وقتی الگویی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها وجود دارد، اما عده ای رابطه ای با مردم ندارند جای سوال است. 

اخبار سیاسیوی افزود: ملت بصیر و آگاه ایران باید به نامزدهایی رای بدهند که در مردم را بفهند و همراه آنان باشد نه اینکه دغدغه قدرتمندان را داشته باشد. 

این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: نماینده ای که دلش جای دیگر است و حتی صندلی های مجلس هم از آنها شکایت دارند و بیشتر از آنکه همراه مردم باشند همراه دولت هستند وکیل ملت نیستند. 

افتخاری افزود: باید مجلس بعدی تصویب قوانین کلیدی مانند حمایت از شرکت های دانش بنیان و حمایت از تجاری سازی علم و حمایت از نخبگان علمی بسیار مهم است لذا مجلس آتی باید بکوشد موانع تولید را رفع کرده و به سمت درآمدزایی بیشتر برای کشور برود. 

وی اظهار داشت: مردم از حرف زدن مسئولان خسته شده اند و به دنبال افرادی هستند که سنگی را از جلوی پای آنها بردارند.

افتخاری گفت: متاسفانه ما در مجلس دهم شاهد نمایندگانی بودیم که وقتی رای آوردند حتی مردم حوزه انتخابیه و منطقه شان آنها را ندیدند. 

وی افزود: مجلسی که حامی FATF‌ و سند ۲۰۳۰ بود مسبب مشکلات فعلی کشور است‌. 

این نماینده سابق مجلس گفت: فرهنگ و آموزش و معیشت اولویت های اصلی مجلس یازدهم است.

 

نظر شما