شناسهٔ خبر: 38327024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کلوپ: به آنفیلد خوش آمدید، هنوز تمام نشده است؛ چون اتلتیکو می خواست باعث اخراج مانه شود، او را تعویض کردم

پویا نیّری وند

یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول بعد از شکست مقابل اتلتیکو مادرید، به توضیح دلیل تعویض سادیو مانه بین دو نیمه پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول 0-1 مغلوب اتلتیکو مادرید شد و حالا انگیزه زیادی برای جبران این نتیجه در آنفیلد خواهند داشت.

به گزارش گـل، کلوپ در پایان بازی به BT Sport گفت:

مانه را هدف گرفته بودند. مشخص بود. می خواستند او کارت زرد دومش را هم دریافت کند. تنها یک نیمه گذشته بود اما در چنین جوی باید داور بسیار قدرتمند باشد. تنها 30 دقیقه از بازی گذشته بود که سه بازیکن از آنها روی زمین افتادند و نمی دانم برای چه!

نباید کسی را سرزنش کرد. من خوبم، بین دو نیمه 1-0 عقب بودیم و آن وقفه برای ما طولانی ترین زمان استراحت به نظر می رسید و از این استفاده خواهیم کرد. اگر به اندازه 15 دقیقه استراحت بین دو نیمه فرصت داشتیم هم تسلیم نمی شدیم، حالا که سه هفته فرصت داریم، چرا باید تسلیم شویم؟ در یک سوم پایانی زمین چیزی کم داشتیم. آنها با تمام قوا دفاع کردند و داخل محوطه جریمه دفاع فوق العاده ای داشتند. وقتی مقابل چنین تیمی که نتیجه 0-0 هم برایشان خوب بود، 1-0 عقب می افتید، آنها همین را می خواهند.

برای دومین بار طی 251 بازی لیورپول زیر نظر کلوپ، این تیم موفق به ثبت ضربه ای در چارچوب نشد، تا سرمربی آلمانی در این رابطه بگوید:

دقیقاً چیزی نبود که باید اتفاق می افتاد اما اتفاق افتاد. مبارزه ای بود که انتظارش را داشتیم و انتظار جو ورزشگاه را هم داشتیم اما خیلی از قسمت های بازی خودمان را هم دوست داشتم. این تنها بازی رفت بود که 1-0 به پایان رسید و بازی برگشت را در خانه داریم. به آنفیلد خوش آمده اید. هنوز تمام نشده است. اتلتیکو این را حس خواهد کرد. این چیزی است که منتظرش هستیم. امشب چهره های خندان زیادی را در تیم اتلتیکو دیدم. درک می کنم چون پیروزی بزرگی بود، اما هنوز چیزی تمام نشده است.

بقا در چنین مسابقه ای برای ما یک پیشرفت است. تجربه بازی در چنین جو هایی را داشته ایم که کمی تمرکزمان را از دست می دهیم و سپس آنها موفق می شوند گل دوم یا بعدی را به ثمر برسانند اما امشب چنین اتفاقی نیافتاد. تا زمانی که بتوانیم 11 بازیکن با پیراهن لیورپول به میدان بفرستیم، با تمام قوا تلاش خواهیم کرد. به تمام هواداران اتلتیکو که می توانند بلیط بازی برگشت را تهیه کنند می گویم - به آنفید خوش آمده اید.

به نظر می رسید در دقایق پایانی بازی هندرسون به علت ناراحتی و مصدومیت از بازی تعویض شد؛ کلوپ در این باره گفت:

او از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی کرد که امیدوارم تعویضش محض احتیاط بوده باشد. 100 درصد مطمئن نیستم و باید ببینیم چه می شود.

نظر شما