شناسهٔ خبر: 38326461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بروسیا دورتموند 2-1 پاری سن ژرمن؛ پوشش اشتباهات آماتور دفاعی به لطف اعجوبه‌ای به نام هالند

سامان خدائی

ماشین گلزنی نروژی به روند فوق‌العاده‌اش ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بروسیا دورتموند با یک نمایش خوب توانست پیروز بازی حساس دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن باشد. بازی خشن و فیزیکی دو تیم در نیمه اول و همینطور کم دقتی در پاس‌های آخر سبب شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم دورتموند با ارلینگ هالند به گل اول خود رسید. دقایقی بعد از این گل روی سریال اشتباهات عجیب دفاعی دورتموند گل مساوی را دریافت کرد و نمایش خوبش در آستانه بی‌ثمر شدن بود. اما تنها دو دقیقه بعد از گل نیمار، ارلینگ هالند به زیبایی هرچه تمام تر گل پیروزی بخش دورتموند در این بازی را به ثمر رساند.

عملکرد درخشان امره جان نیز از دیگر نکات حائز اهمیت این بازی بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 29 بهمن 98 (هجدهم فوریه 2020)

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا | بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی فصل 2019/20

گلزنان: ارلینگ هالند (69 و 77)
نیمار (75)

اتفاق ویژه

هالند با دو گلی که در اولین حضورش با پیراهن دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، به رکورد 10 گل در هفت بازی فصل جاری این تورنومنت رسید. او به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در یک فصل با پیراهن دو تیم گلزنی می‌کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

شرح گل‌ها

دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن | ارلینگ هالند (دقیقه 69): پاس کاری بازیکنان دورتموند و فرار از پرس منجر شد تا توپ در سمت راست خط هجومی دورتموند به اشرف حکیمی برسد، اشرف توپ را به داخل محوطه فرستاد و گریرو تک‌ضرب اقدام به شوت‌زنی کرد، توپ با برخورد به دفاع بین ناواس و هالند قرار گرفت که مهاجم دورتموند خود را به توپ رساند و ضربه‌اش را به سقف دروازه چسباند.

دورتموند 1-1 پاری سن ژرمن | نیمار (دقیقه 75): حرکت امباپه از پشت محوطه دورتموند با از میان برداشتن رینا و همچنین زاگادو (روی تکل بد این بازیکن) همراه شد. امباپه به داخل محوطه آمد و با یک پاس بورکی را در موقعیت تک به تک از پیش رو برداشت تا نیمار دروازه خالی دورتموند را باز کند.

دورتموند 2-1 پاری سن ژرمن | ارلینگ هالند (دقیقه 77): رینا در زمین پاری سن ژرمن صاحب توپ بود. او ارلینگ هالند را صاحب توپ کرد تا هالند با اندکی حرکت رو به جلو از روی خط محوطه با یک ضربه مهار نشدنی و تماشایی گل دوم خودش و دورتموند را به ثمر برساند.

خلاصه بازی

 

نظر شما