شناسهٔ خبر: 38326337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

پرونده منطقه آزاد اردبیل با تصویب نهایی بسته شده است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با رفع ایرادات لایحه منطقه آزاد تجاری در شورای نگهبان پرونده منطقه آزاد تجاری اردبیل با تائید نهایی بسته شده و از سال آینده مقدمات راه‌اندازی آن شروع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 صدیف بدری ۲۹ بهمن  در همایش گام دوم انقلاب و انتخابات مجلس شورای اسلامی در سینما انقلاب اردبیل اظهار کرد: بنا به تاکید قرآن کریم بر دو اصل صداقت و عدالت که عامل رستگاری بشریت است همه ما باید این دو خصیصه را در همه احوال زندگی مدنظر قرار دهیم که به یقین در حاج قاسم سلیمانی نمودی واقعی پیدا کرده بود.
وی خون شهدا را تضمین کننده قدرت ایران اسلامی و همچنین حرکت توفنده در مسیر عزت‌آفرینی برای این مرز و بوم دانست و خاطرنشان کرد: مسئولی که با مردم صادق نباشد و رفتار عادلانه‌ای در پیش نگیرد نمی‌تواند محبوب دل‌ها باشد و امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ایران علت ناراحتی مردم از مسئولان عدم توجه و اجرای این دو اصل است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین موضوع مشورت‌گیری را در عرصه تصمیم‌گیری و جلب مشارکت مردم یادآور شد و گفت: برای رفع آثار بی‌اعتمادی مردم به مسئولان باید بر دو اصل صداقت و عدالت در رفتار و کردار تک تک مسئولان توجه شده و زمینه برای یک تحول اساسی فراهم شود.
بدری بیان کرد: جوانان ما چه در دوران پیروزی انقلاب و چه جنگ تحمیلی ارادت قلبی خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف تاکید شده و ما در همین راستا قانون منبع بکارگیری بازنشستگان را در مجلس دهم مصوب کرده و به رغم مقاومت دولتی‌ها اصرار بر اجرایی شدن این قانون در همه حوزه‌ها داریم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی وام سه میلیون تومانی را در بودجه سالجاری به 30 میلیون تومان افزایش دادیم و در سال آینده این رقم به 50 میلیون تومان خواهد رسید.
بدری افزود: دلیل عقب‌ماندگی استان اردبیل عدم توجه به زیرساخت‌هاست و این شرایط در شان و منزلت مردم نیست و بنده همانطوری که در چهار سال گذشته نشان دادم به عنوان یک فرد عملگرا پای قول‌ها و وعده‌های خود هستم و بر این باورم زیرساخت عامل اصلی توسعه و اشتغال جوانان این خطه خواهد بود.
وی اظهار کرد: یکی از این زیرساخت‌ها توسعه بزرگراه‌ها بود که در سال‌های گذشته در شان مردم این استان توسعه بزرگراه‌ها و چهارخطه‌ها اتفاق نیفتاده بود که با افزایش اعتبارات این بخش تا 186 میلیارد تومان 700 کیلومتر از راه‌های استان اردبیل ردیف ملی دارد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پرونده منطقه آزاد تجاری اردبیل با پیگیری سه ساله نمایندگان استان در مجلس بسته شده و این کار نهایی شده است که به عنوان زیرساخت مهم توسعه استان در خدمت سرمایه‌گذاران با هدف بهره‌مندی سرمایه‌گذاران از معافیت‌های مالیاتی و گمرکی خواهد بود.
به گزارش ایسنا، بدری در پایان تصریح کرد: بنده در این چهار سال به دور از سیاسی بازی سعی کردم از دایره رانت‌خوارها و فرصت‌طلبان دور باشم و بیشتر با محوریت تعهد و تخصص به وحدت و همگرایی 7 نماینده استان کمک شایانی کردیم.
انتهای پیام

نظر شما