شناسهٔ خبر: 38326117 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک در مناظره دموکرات‌ها حاضر می‌شود

مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک و از کاندیداهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در دور بعدی مناظره کاندیداهای دموکرات حاضر می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش بخش انگلیسی صدای آمریکا، دور بعدی مناظره در ایالت نوادا برگزار می‌شود و آقای بلومبرگ توانسته شرایط حضور در این مناظره را کسب کند. یکی از شرایط حضور در مناظره، کسب دستکم ۱۰ درصد آرا در چهار نظرسنجی است.
مایکل بلومبرگ از زمان شروع انتخابات درون حزبی تاکنون در هیچ‌کدام از آنها حاضر نشده و کارزار انتخاباتی او با حضور نداشتن در چهار انتخابات، تمرکز خود را روی روز سوم ماه مارس، که در آن ۱۴ ایالت در یک روز انتخابات دارند، گذاشته است.
انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها از ایالت آیووا و با برگزاری انتخابات درون حزبی آغاز شد. پس از آن ایالت نیوهمپشایر بود، و روز شنبه سوم اسفند نیز دور بعدی در نوادا برگزار می‌‌شود و پس از آن نوبت ایالت کارولینای جنوبی است. مایکل بلومبرگ در هیچ‌کدام از این چهار انتخابات حضور ندارد.
این گزارش می‌گوید مایکل بلومبرگ که از افراد ثروتمند آمریکایی است،‌ تاکنون ۴۰۰ میلیون دلار هزینه تبلیغات و برگزاری کمپین انتخاباتی خود کرده است.
در مناظره شامگاه چهارشنبه ۳۰ بهمن در ایالت نوادا، هشت کاندیدای دموکرات - یعنی برنی سندرز، پیت بودجج، ایمی کلوبوشار، الیزابت وارن، جو بایدن، مایکل بلومبرگ، تام استایر، و تولسی گابارد - حضور دارند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما