شناسهٔ خبر: 38325917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

روایتی از آرای تعیین کننده در انتخابات شهرستان اصفهان، مجلسی تشکیل شود که متکی بر مکتب «حاج قاسم» باشد، زاینده‌رود از فردا زنده می‌شود، توصیه‌های مهم نفر اول اصفهان در انتخابات مجلس دهم، ابهام و ایرادات متعدد نسبت به طرح ملی مسکن؛ عناوین پربازدیدترین خبرهای روز گذشته خبرگزاری فارس اصفهان بودند.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه‌شنبه 29 بهمن ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

روایتی از آرای تعیین کننده در انتخابات شهرستان اصفهان

در شرق اصفهان این روزها تنور تبلیغات و انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار پر حرارت دنبال می شود، جایی که در ادوار مجلس همیشه رای تعیین کننده‌ای داشته است.

ضرغامی: مجلسی تشکیل شود که متکی بر مکتب «حاج قاسم» باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: مجلسی باید هفته‌ای آینده تشکیل شود که تکیه بر مکتب قاسم سلیمانی داشته باشد، این مکتب باید شجاعت، مطیع رهبری و اهل بازی برد برد بر اساس مکتب حاج قاسم باشد.

زاینده‌رود از فردا زنده می‌شود/ تصمیمی برای جاری بودن رودخانه در نوروز گرفته نشده است

معاون بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: از بامداد فردا خروجی سد زاینده‌رود به مدت 18 روز برای ادامه توزیع آب‌کشت پاییزه افزایش پیدا می‌کند.

حضور اندیشه‌های نو در مجلس دستور کار احزاب باشد/ توصیه‌های مهم نفر اول اصفهان در انتخابات مجلس دهم

نمانیده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره با جمع‌بندی که داشتم پس از 4 دوره حضور در مجلس ثبت نام نکردم و یکی از دلایلی که برای عدم ثبت‌نام داشتم این بود که زمینه حضور افراد جدید‌تر با افکار جدیدتر و گردش نخبگان فراهم شود.

ابهام و ایرادات متعدد نسبت به طرح ملی مسکن/ زوج‌های جوان کنار گذاشته شده‌اند؟

در خصوص مسکن ملی آنچه تاکنون مطرح شده دارای ابهام و ایرادهایی است، طبق اعلام یکی از شهروندان برای ثبت نام در این طرح باید «گواهی تحصیل فرزندان» و «سابقه بیمه» هم داشت که این می تواند به معنی خداحافظی زوج‌های جوان و افراد فاقد سابقه بیمه باشد.

جهت بازدید روی عنوان هر خبر کلیک کنید.

انتهای پیام/63086/ج/

نظر شما