شناسهٔ خبر: 38325841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم:

زبان هنر به کمک شرکت‌های دانش بنیان قم می‌آید

قم-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه زبان هنر به کمک شرکت های دانش بنیان دراین استان می‌آید، گفت: باید پیوندی بین هنر و پارک علم و فناوری برای معرفی و فرهنگ سازی عمومی درقم انجام بگیرد.

صاحب‌خبر -

سید موسی حسینی کاشانی شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در تالار مرکزی شهر قم بیان کرد:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای معرفی تولیدات پارک علم و فناوری آماده استفاده از ظرفیت هنر و به ویژه فیلم کوتاه می‌باشد.

وی اضافه کرد: اگر ظرفیت‌های پارک و فناوری از طریق زبان هنر به مردم معرفی شود زمینه برای آشنایی و توسعه شرکت های دانش بنیان فراهم می‌شود.

حسینی کاشانی افزود: تاثیر زبان هنر و به ویژه فیلم در فرهنگ سازی عمومی بسیار بیشتر از سایر شیوه های تبلیغی است.

وی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین آمادگی دارد از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی در معرفی تولیدات شرکت های دانش بنیان استان بهره ببرد.

وی اظهار داشت: مساله علم و فناوری در آینده اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد و باید زمینه لازم برای تقویت و آشنایی با آن در سطح استان انجام بگیرد.

در این آیین که با حضور بهرام سرمست استاندار قم برگزار شد از مادر شهید محمد علی صفریان و افراد برگزیده نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری استان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما