شناسهٔ خبر: 38325299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اکبری: تورنمنت موندیالیتو، یکی از معتبرترین تورنمنت‌های فوتبال ساحلی است

لژیونر فوتبال ساحلی لوکوموتیو روسیه گفت: تورنمنت موندیالیتو که به میزبانی روسیه برگزار شد، یکی از معتبرترین تورنمنت‌های فوتبال ساحلی است.

صاحب‌خبر -

امیر حسین اکبری لژیونر تیم فوتبال ساحلی لوکوموتیو روسیه در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: من به همراه بهزادپور در تیم فوتبال ساحلی لوکوموتیو روسیه بازی کردیم و در رقابت موندیالیتو که جزء معتبرترین مسابقات باشگاهی است حضور داشتیم. ما عملکرد بسیار خوبی از خودمان در این رقابت ارائه دادیم و با کسب سومی در این رقابت نتیجه خوبی در کارنامه ورزشی ما ثبت شد. تیم‌های فلامینگو برزیل، لوانته اسپانیا و نماینده‌ای از ژاپن که ۴ نماینده برزیلی داشت در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

او افزود: بیشترین شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها از کشور برزیل شرکت بود و ۵ بازیکن ایران برای اولین بار در این تورنمنت شرکت کردند. امیدوارم در آینده با حمایت‌های مالی یکی از تیم‌ها ایرانی بتواند در چنین تورنمنت‌هایی شرکت کند.

لژیونر فوتبال ساحلی عنوان کرد: حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت موندیالیتو باعث می‌شود که بتوانند در باشگاه‌ها و لیگ‌های معتبری بازی کنند. مرادی، حسینی و احمدزاده ۳ بازیکنی هستند که عضو تیم اسپارتاک بودند. خوشبختانه تمام بازیکنان ایرانی که در این تورنمنت حضور داشتند عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادند.

او درباره عملکرد خود در تورنمنت موندیالیتو  عنوان کرد: عملکرد خوبی که در این دوره داشتم. مسابقات به عالی‌ترین شکل ممکن برگزار شد و امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار داشت. مسابقات در ورزشگاه‌هایی با ظرفیت ۱۲ هزار نفره برگزار شد. حتی گاهی جایگاه تماشاگران ظرفیت خالی نداشت.

او درباره میزبانی جام جهانی روسیه اظهار کرد: جام جهانی فوتبال ساحلی در مسکو برگزار خواهد شد و برگزاری تورنمنت موندیالیتو برای آماده شدن روسیه برای برگزاری میزبانی جام جهانی بود. با توجه به عملکرد خوب روسیه، این کشور در میزبانی مسابقات نمره قبولی گرفت.

اکبری گفت: در این مسابقه از توپ جدید که با یکی از برند‌ها قرارداد بسته است رونمایی شد. این توپ در بخش توپ زنی شرایط خوبی داشت، اما دروازه بانان در گرفتن توپ دچار مشکل بودند. البته باید در نظر گرفت که در طول زمان دروازه بانان برای گرفتن توپ عادت می‌کنند.

او در پایان بیان کرد: پس از مصدومتی که برایم پیش آمد حدود ۲۸ روز دستم در آتل بود و پس از آن فیزیوتراپی را پشت سر گذاشتم. نمی‌توان گفت که ۱۰۰ درصد به شرایط عادی برگشته ام، اما بهبودی لازم را به دست آورده ام. فوتبال ساحلی ایران از استعداد‌های خوبی برخوردار است و فقط نیاز به حمایت داریم تا عملکرد خوبی در آینده از خودمان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی سورپرایز شد+ عکس

انتهای پیام/

نظر شما